Den lange ventetiden..

Tiden går sakte ja og det er bare et par dager siden positiv test :hilarious: dette er jo verre enn ventetida i dpo eller på el... her skjer ikke noe før første uka i juli hvor det blir ul og første kontroll

jeg skal ikke vente med strikking nei :) begynner så fort jeg kan! En eller annen baby vil uansett få bruk for det, om det skulle gå galt.. men håper jo det er mitt lille nurk som skal ha det på i vinter :Heartred
Er så koselig med babystrikk jo:Heartred Sannsynligheten er jo størst for at det går bra, så er vel egentlig bare fint å kunne se litt framover:) Klarer bare ikke bestemme meg for om jeg skal gå for nytt babyteppe eller andre plagg.. har jo babyteppe etter første - hva tenker du, nytt eller gjenbruk?:) Og ja - skjønner ikke hva jeg klaget for i dpo-land:hilarious:

Hva gjør dere for å få ukene til å gå litt fortere? Noen som har gode tips? :hilarious: Er bare 5+0 med dagene snegler seg jo avgårde, og samboer jobber mye så kveldene går jo sakte de også:hilarious: Gleder meg jo egentlig bare til å være forbi første trimester, kunne få mage, planlegge mer fremover uten å være like redd for spontanabort, kunne dagdrømme litt uten å tenke at det er for tidlig å se så langt frem, mye kan jo skje..
Er det bare meg som er sånn? Utålmodig altså:hilarious: Og dere som strikker, venter dere til 12 uker eller starter dere på babystrikk nå?:hilarious: Tror egentlig bare jeg kjeder meg veldig i kveld, beklager maset herifra altså:p:hilarious:

Her trenger jeg heldigvis ikke å gjøre noe, da jenta mi på 11 mnd får tiden til å gå av seg selv:hilarious::Heartred

Ååh, det må være så tungt.. Har liksom ikke komt helt dit enda jeg, men blir det likt som forrige gang burde jeg bare nyte de neste to ukene før det slår inn både trøtthet og kvalme.. Er de store nok til å klare seg litt selv om du er trøtt? Her håper jeg egentlig på å være en av de som på mirakuløst vist såvidt merker at de er gravid - hadde vært greit når man har andre ting å ta seg til, både barn og hus:hilarious: Lov å håpe, vel?:hilarious:
Guttungen på snart 15 passer minstemann en del, siden mannen jobber borte fra mandag-torsdag og jenta på 13 ordner middag flere dager i uka (de har egentlig 1 dag i uka hver der de skal lage middag, men må rokke litt om på ting og tang akkurat nå:) ) og de + 8 og 10 åringen bidrar med husarbeid - så jeg er ganske heldig som har så store og gode barn som hjelper til så godt de kan❤

Førstegangs gravid. Fant ut for 4 dager siden... testet egentlig helt tilfeldig. Testen viste gravid 2-3 uker. Regner meg frem til at jeg er uke 5+5 nå....
Føler tiden bare har stoppet opp siden jeg fant ut om graviditeten... spesielt i langhelgen som har vært. Håper tiden vil gå litt fortere nå som jeg er tilbake på jobb og i den normale hverdagen.
Men dette er sååå spennende ☺️

Også har vi bestemt oss for å ikke dele nyheten med noen ennå, så bærer på en spennende hemmelighet som jeg ikke kan dele med andre ennå

Guttungen på snart 15 passer minstemann en del, siden mannen jobber borte fra mandag-torsdag og jenta på 13 ordner middag flere dager i uka (de har egentlig 1 dag i uka hver der de skal lage middag, men må rokke litt om på ting og tang akkurat nå:) ) og de + 8 og 10 åringen bidrar med husarbeid - så jeg er ganske heldig som har så store og gode barn som hjelper til så godt de kan❤
Så herlig da, godt med gode hjelpere:Heartred

La tiden fly:smiley-angelic001 Ja TUL gleder jeg meg skikkelig til! Da er jeg 8+6, dagen før uke 10 så mini i magen vil se ut som et lite menneske da:Heartpink
Helt utrolig hvor fort de egentlig blir til så mennesker, blir så fascinert av å lese om utviklingen hver uke. Det blir nok helt fantastisk :Heartred

Da har du jo noe å holde deg litt opptatt med da. Her har jeg ikke noe særlig strikketøy fra forrige, så alt uansett farge vil bli nytt, men kan signere på at det IKKE blir introdusert Elsa for en evt ny jente :hilarious: Hvilket babyteppe skal du strikke?
Jeg har litt lyst til å strikke bris babyteppe. Men har ikke bestemt meg enda! Er med deg på den! Ikke noe Elsa heller :hilarious:

Ut å gå tur Sette ein plan om å gå så og så mange turer i veka. Det kan hjelpe å ha noko anna å tenke på

Back
Topp