Den lange ventetiden..

Håpefull94

Forelsket i forumet
❤Januarlykke 2022❤
Hva gjør dere for å få ukene til å gå litt fortere? Noen som har gode tips? :hilarious: Er bare 5+0 med dagene snegler seg jo avgårde, og samboer jobber mye så kveldene går jo sakte de også:hilarious: Gleder meg jo egentlig bare til å være forbi første trimester, kunne få mage, planlegge mer fremover uten å være like redd for spontanabort, kunne dagdrømme litt uten å tenke at det er for tidlig å se så langt frem, mye kan jo skje..
Er det bare meg som er sånn? Utålmodig altså:hilarious: Og dere som strikker, venter dere til 12 uker eller starter dere på babystrikk nå?:hilarious: Tror egentlig bare jeg kjeder meg veldig i kveld, beklager maset herifra altså:p:hilarious:

Her går dagene veldig fort, men det kan jo ha noe å si at vi har 5 unger hjemme fra før å da:hilarious:
Glemmer at jeg er gravid innimellom også jeg, så blir sånn: å faan, æ e gravid ja!:rolleyes::hilarious::hilarious:

Her går dagene veldig fort, men det kan jo ha noe å si at vi har 5 unger hjemme fra før å da:hilarious:
Glemmer at jeg er gravid innimellom også jeg, så blir sånn: å faan, æ e gravid ja!:rolleyes::hilarious::hilarious:
Pliiis gi meg litt av det der!:hilarious: låner gjerne et par barn av deg om det er det som skal til:hilarious:

Ja, gud for ei tid:hilarious:
Er snart 7 uker, og har visst om det i 3 uker, men gud føles ut som mye lengre. Så blir så skuffa.:hilarious::hilarious::hilarious:

Ja, gud for ei tid:hilarious:
Er snart 7 uker, og har visst om det i 3 uker, men gud føles ut som mye lengre. Så blir så skuffa.:hilarious::hilarious::hilarious:
Godt å høre det er flere. Er 5+0 Og har visst om det i 1,5 uke, føles ut som en mnd:hilarious: Skjønner meg ikke på folk som sier «andre gang gikk det så fort», men kanskje jeg sier det om 5mnd:happy:

Godt å høre det er flere. Er 5+0 Og har visst om det i 1,5 uke, føles ut som en mnd:hilarious: Skjønner meg ikke på folk som sier «andre gang gikk det så fort», men kanskje jeg sier det om 5mnd:happy:

Haha, ja. Dette er min 3. men tror det vil gå fortere når jeg kan si det til alle og ikke må skjule det hele tiden. Spesielt til ungene i hus. Skal bli godt å fortelle hvorfor Mamma er sliten og kvalm. :hilarious:

Haha, ja. Dette er min 3. men tror det vil gå fortere når jeg kan si det til alle og ikke må skjule det hele tiden. Spesielt til ungene i hus. Skal bli godt å fortelle hvorfor Mamma er sliten og kvalm. :hilarious:
Ja, tipper at de 12 første og 4 siste ukene er lengst:hilarious: Men ja, enig, det blir godt å bare kunne si det - var hos svigers i helga og hadde sååå lyst, men samboer var ikke med så hadde lova å vente til vi var sammen, men var neimen ikke lett:hilarious:

Er helt enig med deg, det går sååååå sakte! Men har bestemt meg for å prøve å utnytte dagene, og være produktiv. Så jeg skal:

• Rydde boden på loftet/kjelleren og garasjen (organisere osv)
  • Selge og gi bort ting vi ikke trenger lengre, og alle pengene jeg får inn skal gå til babykontoen
  • Gå en tur hver dag, minimum 1 time (gjerne med podcast på øret)
  • planlegge oppussing av gjesterom (fremtidig barnerom) (finne inspirasjon på insta og Pinterest)
  • Gjøre ferdig strikkeprosjekt og starte på et nytt. Syns absolutt babystrikk er innafor - er en tråd om det lengre ned her en plass :D
  • Slette bilder og apper på iPhonen

Ja, tipper at de 12 første og 4 siste ukene er lengst:hilarious: Men ja, enig, det blir godt å bare kunne si det - var hos svigers i helga og hadde sååå lyst, men samboer var ikke med så hadde lova å vente til vi var sammen, men var neimen ikke lett:hilarious:

Ja, steike. Det er så rart. Har jo fått mage og føler meg såå gravid og så kjedelig å skjule det:hilarious:
Har jordmor time til fredag, kan hende det hjelper litt og, da er ting lissom litt i gang føler jeg. Hehe. Så er det ultralyd i Juni. Skal si det til ungene om bare ett par uker. For da er det lissom så nærme 12 uker. Har sagt det til noen få, men de kjenner meg godt så hadde nok funnet det ut før uansett:hilarious::hilarious:

Jaaaa...e nesten litt sur for at eg fant da ut så tidelig...9 DPO...Føles jo som ein evighet sio..E 5+1 i dag...2 veke til UL og eg skjønne ikkjw korleis eg skal holda ut..Fridagene e faktisk værst.. dagene på jobb i barnehage går fortare:happy:

Enig i at det tar lang tid! Jeg holder på med et strikkeprosjekt til ei venninne nå. Har et til på planen, så i mitt tempo har jeg ikke fått laget noe til lille før jeg er 12 uker. Skal lage baby teppe, da jeg lagde det til lillegutt. Men vil gjerne lage i rosa hvis det blir jente :oops: er om mulig litt lei blått, grønt, paw patrol og brannmann sam :arghh:

Ja, steike. Det er så rart. Har jo fått mage og føler meg såå gravid og så kjedelig å skjule det:hilarious:
Har jordmor time til fredag, kan hende det hjelper litt og, da er ting lissom litt i gang føler jeg. Hehe. Så er det ultralyd i Juni. Skal si det til ungene om bare ett par uker. For da er det lissom så nærme 12 uker. Har sagt det til noen få, men de kjenner meg godt så hadde nok funnet det ut før uansett:hilarious::hilarious:
Så gøy med jordmortime!:) Og ja, tenker det er viktig å få dele det til sine nærmeste venner tidlig, greit å ha noen å skravle med:DHar legetime i juni også, uke 8, hvor jeg sannsynligvis får en kjapp ultralyd bare for å se hjertet, og da får nok storesøster her høre det også. Gleder meg:love7

Er helt enig med deg, det går sååååå sakte! Men har bestemt meg for å prøve å utnytte dagene, og være produktiv. Så jeg skal:

• Rydde boden på loftet/kjelleren og garasjen (organisere osv)
  • Selge og gi bort ting vi ikke trenger lengre, og alle pengene jeg får inn skal gå til babykontoen
  • Gå en tur hver dag, minimum 1 time (gjerne med podcast på øret)
  • planlegge oppussing av gjesterom (fremtidig barnerom) (finne inspirasjon på insta og Pinterest)
  • Gjøre ferdig strikkeprosjekt og starte på et nytt. Syns absolutt babystrikk er innafor - er en tråd om det lengre ned her en plass :D
  • Slette bilder og apper på iPhonen
Åh, så lurt med litt prosjekt. Har egentlig også litt jeg skulle ha gjort, så kanskje bedre å bruke kveldene litt på det enn bare tv :) Har et strikkeprosjekt jeg skal gi i gave som jeg må gjøre ferdig, men så tror jeg jeg må strikke noe babyrelatert. Til egen baby, hvem hadde trodd det:D

Jaaaa...e nesten litt sur for at eg fant da ut så tidelig...9 DPO...Føles jo som ein evighet sio..E 5+1 i dag...2 veke til UL og eg skjønne ikkjw korleis eg skal holda ut..Fridagene e faktisk værst.. dagene på jobb i barnehage går fortare:happy:
Haha enig! Med forrige er jeg usikker på når jeg fant det ut, men i alle fall 1 uke etter IKM, om ikke mer. Gikk bare rundt å sa «neeeida, mensen kommer snart den»:hilarious: Nå skulle jeg ønske jeg ikke visste om d helt enda nei:hilarious: Selv om d er koselig å tenke på også. Jobber også i bhg, og i dag til pause tenkte jeg «oi, nå har jeg glemt det av en liten stund», var deilig:hilarious:

Enig i at det tar lang tid! Jeg holder på med et strikkeprosjekt til ei venninne nå. Har et til på planen, så i mitt tempo har jeg ikke fått laget noe til lille før jeg er 12 uker. Skal lage baby teppe, da jeg lagde det til lillegutt. Men vil gjerne lage i rosa hvis det blir jente :oops: er om mulig litt lei blått, grønt, paw patrol og brannmann sam :arghh:
Da har du jo noe å holde deg litt opptatt med da. Her har jeg ikke noe særlig strikketøy fra forrige, så alt uansett farge vil bli nytt, men kan signere på at det IKKE blir introdusert Elsa for en evt ny jente :hilarious: Hvilket babyteppe skal du strikke?

Tiden kunne ikke gått saktere:dead: Jeg er 6+0 (uke 7) idag og har første jordmortime førstkommende fredag. TUL er ikke før mandag om 20 dager:arghh: Ventetiden er helt grusom…

Tiden kunne ikke gått saktere:dead: Jeg er 6+0 (uke 7) idag og har første jordmortime førstkommende fredag. TUL er ikke før mandag om 20 dager:arghh: Ventetiden er helt grusom…
Føler med deg, og håper det plutselig går litt fort frem til da! Så spennende med TUL!

Tiden går sakte ja og det er bare et par dager siden positiv test :hilarious: dette er jo verre enn ventetida i dpo eller på el... her skjer ikke noe før første uka i juli hvor det blir ul og første kontroll

jeg skal ikke vente med strikking nei :) begynner så fort jeg kan! En eller annen baby vil uansett få bruk for det, om det skulle gå galt.. men håper jo det er mitt lille nurk som skal ha det på i vinter :Heartred

Ja, vær så god!:hilarious: jeg ligger for det meste på sofaen og sover allikevel, så sykt trøtt denne graviditeten :oops:
Ååh, det må være så tungt.. Har liksom ikke komt helt dit enda jeg, men blir det likt som forrige gang burde jeg bare nyte de neste to ukene før det slår inn både trøtthet og kvalme.. Er de store nok til å klare seg litt selv om du er trøtt? Her håper jeg egentlig på å være en av de som på mirakuløst vist såvidt merker at de er gravid - hadde vært greit når man har andre ting å ta seg til, både barn og hus:hilarious: Lov å håpe, vel?:hilarious:

Back
Topp