Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg og. Er 16 uker på torsdag og hadde håpet å være kvitt dette nå. Kaster fortsatt opp i hvertfall hver andre dag. Liten lyst på mat og sliter veldig med både lukter og det å tenke på mat. Er sulten og kjenner jeg trenger å få i meg ordentlige posjoner snart. Får bare ned en brøkdel av hva jeg pleide å spise og så må jeg stoppe, ellers kjenner jeg det går det galt av erfaring...[:o]
off....jeg spyr ihvertfall ikke men var liksom innstilt på at i uke 13/14 var alt bra igjen men neida....[:'(]huska ikke kordan det er å være normal[&:]
heldig du er da[:)] huska ikke kordan det føles jeg.....vært kvalm siden uke 6 så snart 10 uke med kvalme no men heldigvis så kommer det en baby utav det så da er det verdt det[;)]
Jeg hadde hørt om en annen som tok afipran før første legetime. Legen min ville ikke gi meg det, selv om jeg kastet opp daglig, samt slet veldig med å klare å gjennomføre jobben. Ville heller sykemelde meg. Likte visst ikke de tab., men vet ikke hvorfor...
ja man kan bruke 3stk dagen vanligvis men legen sa i allefall til meg at det var IKKE lurt og ta så mye. Jeg bruker de kun vis jeg skal bort i selskap eller lignende. De 4 siste månedene skal man ikke ta NOENTING av den...
Jeg sliter veldig med grill-reklamen over alt.. Tanken på grillmat og potetsalat gjør meg kjempekvalm. Og Rema har en reklame gående mange ganger om dagen om det. Fyyyyyy a meg. *rare greier*