Den kvalmen....

Trocky308

Blir kjent med forumet
Hei hei. Første gang jeg opplever dette og er nå tom for ideer. Kvale og oppkast dagen lag og natta med. Et lite glass vann er nok. Ingefer hjelper ille og salte kjeks kommer rett oppz noen erfaringer med kvalmestillende?

Mine verste dager tar jeg postafen. Jeg er mest kvalm på kvelden og fram til 2-3 tiden. Tar stort sett 1/2 tbl, og føler det hjelper.

På dagtid kan jeg ikke ta postafen, jeg blir så innmari trøtt av de og klarer ikke holde meg våken på jobb!

Mine verste dager tar jeg postafen. Jeg er mest kvalm på kvelden og fram til 2-3 tiden. Tar stort sett 1/2 tbl, og føler det hjelper.

På dagtid kan jeg ikke ta postafen, jeg blir så innmari trøtt av de og klarer ikke holde meg våken på jobb!
Signerer denne.postafen hjelper men holder på å sovne tvert! Skal til legen å få afipran istedet;)

Jeg har tidligere brukt postafen og Afipran uten effekt, nå bruker jeg zofran (fikk utskrevet på sykehus med første), det hjelper litt. Det beste er faktisk å spise jevnt hele tiden.
Kanskje du trenger en tur inn på sykehuset for litt påfyll av veske og næring? Ville ikke ventet lenger enn til i morgen med å gå til legen iallefall. (Husk å ta med urinprøve).

Har afepran nå mn d hjelper lite.. Har satt nåler en gang og skal tilbake på fredag. Satse på at d hjeleper. Blir bare så motløs av dette :) tusen takk for svar!

Back
Topp