Den kommende pappaen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Regner med at den kommende pappaen gleder seg til den kommende begivenheten, hvordan utrykker han det?

Er ikke mye snakk om bebisen fra han sin side. De går nok ikke å tenker på det slik vi gjør :p
Han gleder jo seg men han orker ikke å snakke om babyen hverdag hele tiden..
Er nummer 3 dette, så han veit jo hva han går til.

I starten virkert han helt uintressert. og spurte ofte om jeg i det hele tatt vist om jeg var gravid.
Men nå blir det bare bedre og bedre for hver dag. Snakker om hu og er mer omsorgsfull ovenfor meg. Han ville til å med at jeg skulle bake farsdagskake til han på søndag..hehe.. :p

Sier lite, men han har sagt at han gleder seg til når han er født å få treffe sønnen sin :)

Han sier ikke så mye her heller men er borti magen fra tid til annen for å kjenne om babyen beveger seg. Spør jeg ham om han er klar for å bli far nå som som bare er ett par måneder igjen sier han bare at det kommer etterhvert. Tror ikke det kommer til å gå helt opp for ham før babyen er ute og han kan holde ham

Han gleder seg veldig!!:-) kjenner på magen min morgen og kveld og sier "kom uuuuut". ❤️ Det er jo vår første så det er veldig spennende. Jeg gleder meg så til å se ham med babyen ❤️❤️❤️ :-)

Sier ikke så mye her heller :P Nr 4 på vei :P

Men tror han gleder seg litt ekstra siden det er gutt nr 2 :) Tror også han syntes det var litt morro og se på OUL at det var gutt. :D Han fikk ikke vært med på gutt nr 1 :(:rolleyes: Sånn går det når man er student da ;)

Han viser på sin måte. :)

Han gleder seg masse, samtidig så er han er veldig spent ;-) koser masse med magen, og spør meg gjennom dagen hvordan det går :-) også passer veldig på at jeg ikke gjør for mye :-P

Tja. Litt forskjellig. Han har alltid vært flink til å ta vare på meg men passer på ekstra nå. Lager god og variert mat. Han dropper også å reise bort på overnattinger. Ellers har vi ikke snakket så mye enda om tiden som kommer.

Han gleder seg veldig!! Han felte tårer på UL og spør ofte om det er noen timer han skal være med på denne mnd, passer på meg (spesielt om jeg har på meg tøfler etter legevakt-oppholdet pga nyrebekkenet), han kjenner på magen og spør og graver :) Han deltok også i å velge tema til soverommet.

Hver dag når han kommer hjem fra jobb koser han med magen og snakker til henne. Han er veldig opptatt av at jeg skal ta det med ro og ikke gjøre for mye. Han har til og med lest eventyr for henne og sunget natta sanger. Tror han gleder seg veldig til å bli pappa :)

Han har blitt gradvis mer interessert. Tok vel litt mer tid for han å venne seg til tanken. Han sier han blir mer og mer klar. Prater stort sett om barnet litt fram i tid. Om hva de kan gjøre sammen når hun blir stor nok og sånn :p Han må vel smøre seg litt med tålmodighet på enkelte ting der, men er koselig da :)
I tillegg kjenner han på magen og smører den inn med magekremen min om kvelden, noe som er kos for oss alle, tror jeg :)
Han er jo også opptatt av at ikke jeg skal slite meg ut, men er kanskje ikke like flink til å se ting som må gjøres og gjøre det selv istedet.... :p

Han sier ikke stort nå når det nærmer seg, men var søt i starten da han hadde kjøpt litt klær og var ekstra omsorgsfull. Nå gjør han egentlig ikke så mye ut av det, men han bidrar mer enn tidligere på vaskefronten fordi jeg ikke klarer det selv. Han har vel egentlig aldri vært no' særlig snakkesalig, men vi ønsket og prøvde å få barn, så jeg tror følelsene og gleden kommer mer når han har jenta vår i armene sine :)

Han gleder seg veldig :) han snakker til hun daglig, kjøper klær og styrer på :)

Han synes det blir en del mye babyprat av og til :D men gleder seg veldig :) Idag overrasket han meg med bilstol og base til lillejenta vår :)

Så mye koselig folk skriver! *snufs* (åå ja, er det sånn følsom-dag i dag... :p) Her er han også fin til å vise interesse nå som magen er stor og bevegelsene fra den lille er tydelige også for ham. Stryker på magen og snakker til den og sier at han er glad i oss begge to. Jeg begynner å føle at vi er en liten familie allerede! :)

Back
Topp