Den hormonstripa

Venterpå<3

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Har latt vente på seg denne gangen!? Synes jeg husker den var på plass med de andre to ;) Hva med dere?

Linea negra, eller hva nå den kalles? Den har ikke jeg fått ennå..

Jeg fikk den for en uke siden :) Fikk den aldri med storesøster :)

Oh yes, vært her lenge :)

Ikke fått.. Er snart 34 uker, ikke sikkert den kommer i det hele tatt..

Det er en stripe som går fra navlen og nedover. Den har vært litt av og på hos meg denne gangen. Litt usikker på om den er der nå, for ser ikke så langt uten speil:p;) Veldig svak i såfall.

Ikke fått enda. Sist gang kunne jeg så viiidt skimte den etter fødsel, men hadde ikke lagt merke til den før. Kom vel så sent at jeg ikke klarte å se nedenfor navelen, samtidig som den var så svak at det ikke vistes i speilet. :p

Første gang. Er uke 33+4 har hatt stripa siden rundt uke 26 om jeg ikke tar helt feil. Er det forresten noen som vet hvorfor vi får den??

Nei har ikke det .. men har fått brun hår vekst samme plassen. :P skikkelig vei viser ;)

Nei har ikke det .. men har fått brun hår vekst samme plassen. :P skikkelig vei viser ;)
Jeg fikk ganske mye hår på magen veldig tidlig, men tror kanskje det har blitt borte nå. Eller så er magen så stor i forhold til hårveksten, at jeg bare ikke ser det så godt :p

Har hatt den fra navlen og ned en stund, husker ikke hvor lenge kan fra uke 25 kanskje? Nå har den begynt å krype over navlen også :) uke 33+3

Back
Topp