Den gode forelskelsen...

Insolita

Gift med forumet
Den er jo ikke ofte man får oppleve....
Er DU forelsket?

Jeg er helt looost for tiden, har funnet meg verdens kjekkeste kar....
Jeg er FORELSKA, å det er deilig[:D][:D][:D]

Skulle ønske jeg var.. [:)]

Ja, jeg er forelska.. Den kommer og går med jenve mellomrom (alltid i samme mannen, da) og stiger og synker i intensitet i sammenheng med livet ellers. [:)]

ORIGINAL: Woolfmother

åååå så koselig!
nei jeg er ikke forelska.. litt nysgjerrig på en fyr jeg aldri har møtt eller kjenner i det heletatt! men det kan jo plutselig snu [;)] han virker utrolig morsom, er ganske så pen, og ganske min type!![8D] så får vi se[;)] 

Go for it girl!!!!!!!!

Vi har vært gift i noen år så forelskelsen er noe borte kan en si, men det at jeg elsker han forsvinner nok ALDRI[:D]

Jeg er forelsket i mannen min jeg. Blir stadig forelsket igjen og igjen i han[:D] Han er god!!!

ORIGINAL: Insolita

åååå så koselig!
nei jeg er ikke forelska.. litt nysgjerrig på en fyr jeg aldri har møtt eller kjenner i det heletatt! men det kan jo plutselig snu [;)] han virker utrolig morsom, er ganske så pen, og ganske min type!![8D] så får vi se[;)] 

Go for it girl!!!!!!!!

haha, jeg blir så pysete når det kommer til folk JEG har sansen for da! hehe. kan jo hende han finner meg gørr kjedelig!

Neeei..du må ikke være pysete, enten så går det, eller så går det ikke...du må bare tørre å ta sjansen:)

jepp.. har vært det i snart 8 år.

oh yes

ikke sånn nyforelsket for vi har vært sammen i godt over 2 år, men jeg er virkelig forelsket i min kjære, gode samboer[:)]

Det tror jeg sannelig ikke jeg har vært på minst 10 år

Back
Topp