Den gode dinosaur

Min 5 åring likte den veldig godt. Men hendte hu kom i fanget under skumle scener. Det er jo dinosaurer, så litt skummelt var det til tider. Men mest var koselig altså og litt trist. Må jo ha en salig blanding.

treåringen her ELSKET den ^_^ Mrn hun er generelt glad i både filmer og dinosaurer da :-P

Har lest den er kjempe bra, men litt skummel for de minste.

Hadde med meg 4åringen , og han satt og fulgte godt med hele filmen ;)

Jeg syns 3 år var litt lite. Min på nesten 6 gjemte seg litt og gråt til å begynne med. Og han var vel den minste i salen tror jeg..

Litt for ung ville jeg sagt. Mi på 8 år ble til og med skremt og både sambo og jeg syns den var mer skummel enn vi hadde forventet fra traileren.
Veldig god film, for all del men det er en grunn til 6 års aldersgrense på dennw

Har sett den, men ikke barna. Kunne tatt med 6 åringen min, men ikke 3 åringen min. Men hun er ganske følsom av seg, og blir fort lei seg, og den var ganske trist til tider. I tillegg var den litt voldsom synes jeg, med endel skumle scener. Ville sett an barnet.

Dette er individuelt.
Når gutten min var tre år kunne han fint ha sett denne filmen uten problemer. Han ville ikke ha sett på filmen som skummel.
Vi så den i dag. Nå er gutten min seks år da, men det var mange små der :happy:

Vi så den med noen venner. 4åringen måtte gå ut fordi det var skummelt, 5 og 6åringen koste seg og 7 åringen kjørte emosjonell berg og dalbane, men snørr og tårer og gjemte seg tidvis i genseren min (han var helt utslitt etterpå).

Back
Topp