Den FRYKTEDE halsbrannen..

Bolla Pinnsvin

Betatt av forumet
.. er på plass ALLEREDE :( Var forferdelig plaget sist svangerskap, og nå er den her altså, allerede... sukk! Tygger ekstra tyggegummi som bare det, for ja det hjelper faktisk:) Melk og slik funker ikke, sjenerelt ingenting med fett i funker, da blir det bare værre!

Flere som har begynt å kjenne på halsbrannen?

Åh, det er så plagsomt... Jeg har hatt det de siste dagene nå :( Jeg har det innimellom til vanlig, så håper ikke dette varer hele svangerskapet...
Jeg har god erfaring med Link tyggetabletter, og det står på pakningen at det er trygt for gravide. Kanskje jeg skal prøve love hearts idag ;)

Ja er forferdelig!! Gaviscon tyggetabeletter hjalp med litt forrige gang, men jo værre det ble jo mindre funket det! Har virkelig prøvd ALT! Eneste som faktisk funker litt på meg er ekstra tyggis, men det er til jeg spytter den ut, så må jo tygge hele tiden ;)

Komemr sigende nå og da, glemmer meg ofte av og spiser tomat eller noe med tomat i som makrell i tomat som jeg elsker, men er garantert halsebrann da.

Har hatt det en stund allerede, og det er spesielt plagsomt når jeg skal sove. For meg fungerer det greit hvis jeg ikke spiser så mye før leggetid, pluss at jeg tar en god slurk flytende gaviscon (syntes tablettene var forferdelige). På dagtid er lovehearts eller banan fint!

Her kom det meste tidlig, både bekkenløsninga og halsbrannen... Har flere pakker love hearts liggende i skuffen hjemme og i bilen, føler det hjelper mye.

Halsbrann er noe jeg har med ujevne mellomrom til vanlig. Spiste juletallerken på tirsdag å var helt sikker på at den skulle komme, men den holdt seg borte :) På onsdsg spiste vi pizza..... DA dukka den plutselig opp, aner liksom ikke hva som utløser det, men for meg hjelper det å drikke ekstra lett melk ;)

Back
Topp