den forkjølelsen jeg trodde jeg fikk sist

VilSåGjerne

Forumet er livet
vi hadde prøverør den er kommet nå også, helt make symptomer jo.....
 
ekkel "bak" nesen[:)] ekkel i halsen, tung i hode og følelsen av feber,men det er ingen feber.....
og er kjempe slapp....
 
 
andre som har dette på sprayen også?????
 
 
men har orket å legge sammen to klestativ med klær og hengt opp to maskiner og har sotte på oppvaskmaskinen så eg har vært flink alikevel[:)]
 
Jeg føler meg slik idag etter 2,5 uke med spray. Men nå var jeg ute hele mandagen og frøs, og hadde utegym igår, hvor jeg også frøs. Så er mulig at jeg nå brygger på noe [&:]
 
Det hadde jeg!
 
De første dagene ble jeg kjempe dårlig og trodde at det var jeg som ble forkjøla samtidig som jeg begynte på spray. Regna det som en tilfeldighet at det skjedde samtidig. Måtte være hjemme noen dager for jeg følte meg helt elendig (feberfølelse uten feber, tung i hodet og tett på en måte)..
Men nå som du forteller at du har det på samme viset, da var det sikkert det jeg reagerte på også! Heldigvis slapp "forkjølelsen" da jeg kom til Spania (jeg var skikkelig lei av å være snufsende)..
 
Kjempe flink du som har gjort litt husarbeidet, må få gjort nå her hjemme etter jobb i dag..
 
ORIGINAL: *Levende Lys*

vi hadde prøverør den er kommet nå også, helt make symptomer jo.....

ekkel "bak" nesen[:)] ekkel i halsen, tung i hode og følelsen av feber,men det er ingen feber.....
og er kjempe slapp....


andre som har dette på sprayen også?????


men har orket å legge sammen to klestativ med klær og hengt opp to maskiner og har sotte på oppvaskmaskinen så eg har vært flink alikevel[:)]

 
Såååå flink du har vært i forhold til formen...
nei jeg hadde ikke bivirkninger av sprayen...[;)]
 
*GoBedring*
 
Æsj, kjiiipern! Men vi er jo villige til å gå igjennom ild og vann for dette her![:D] Lykke til videre vennen!
 
Kanskje det er derfor jeg går rund og tror jeg blir forkjøla da? Har det på samme måte, men så bryter den liksom ikke helt ut denne forkjølelsen. Hadde det ikke sånn sist gang. Men føler mange av bivirkningene har vært verre denne omgangen. [8|]
 
ORIGINAL: pikolino

Kanskje det er derfor jeg går rund og tror jeg blir forkjøla da? Har det på samme måte, men så bryter den liksom ikke helt ut denne forkjølelsen. Hadde det ikke sånn sist gang. Men føler mange av bivirkningene har vært verre denne omgangen. [8|]

 
Rart dette her...ja jeg har oxo verre bivirkninger denne gang..
men jag har progynova da og ikke spray nå...[8|]
 
det kan jo være en bivirkning, værtfall siden at jeg hadde det sist gang også. men denne gang syntes jeg alle symptomene kom ganske så fort i forhold til sist.......
 
våknet i dag og bare kjenner det at mensen er like bak hjørnet.....
 
så jeg går nå her å hangler, og skal snart på jobb[&:]
 
Jeg hadde men jeg viste at det var allergisk reaksjon med hovne øyne og høysnue m.m. det er nok det det går på.
Og man blir veldig trøtt av alergiske reaksjoner - så det er sakt!!!
 
Back
Topp