Den forbaska kvalmen..;/

Ritz kjeks! Lovehearts

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
 
Jeg vil også bare ha lyst brød! Orker ikke tanken på noe annet brød, og det må være helt ferskt! Sært... Hehe
 
Jeg har funnet ut at jeg må holde meg unna melk. I går natt var jeg kvalm heeeele natten og hele dagen ;((( skikkelig pyton!!! Drakk en del melk da ( er glad i melk).. Men var noe bedre da jeg ikke har drukket noe melk. Blir nok ei tredje jente på meg da.. :D Er det noen som har vært mest kvalm med gutt? Jeg er mest kvalm på kvelden og slik var jeg med mine to jenter også.
Drikker mye vann, er veldig tørst for tiden. Tyrkisk pepper hjalp lite.. Får prøve seabandet ;) ååååå gu så slitsomt å være så kvalm!! :smiley-angelic008:smiley-angry016
 
D her e mitt 4 svangerskap å null kvalme så langt :) Har itj kasta opp en eneste gang i mine svangerskap :)
 
Drikker farris jeg! Men noe salt hadde ikke vært feil tror jeg...

Er kvalm omtrent hele tiden, men ikke sånn at jeg brekker meg. Det er bare en konstant kvalmefølelse der...

Mener det ikke var sånn i forrige graviditet (fikk gutt), men kan jo være jeg husker feil...

Satt i lunsjmøte på jobben i dag og klarte bare å konsentrere meg om å stenge ute lukten fra maten...
 
Gruuuuusomt kvalm :-/ det eneste som er godt er grønne epler og saltstenger :) magen er også rar, er akkratt som om jeg har krampe bak navlen :p noen andre som har kjent dette?
 
Gruuuuusomt kvalm :-/ det eneste som er godt er grønne epler og saltstenger :) magen er også rar, er akkratt som om jeg har krampe bak navlen :p noen andre som har kjent dette?
Ja!! Jeg har lurt jeg også. Har merka at jeg driver og tar meg mer ved navelområdet. Er sånn rar krampefølelse der. Merkelig!
 
Jeg er så kvalm!! Mannen har hatt fri nå, stått opp med frøkna og servert frokost på senga. Jeg tror ikke jeg kommer til på klare å stå opp med frøkna neste uke uten å spy :(
 
I dag har jeg vært mye mindre kvalm, ikke så sliten eller kastet opp som i går (og hele uka). Veldig sjesken da... Tør jeg håpe at dette var alt jeg skulle ha av skikkelig kvalme? Noen som har erfaring med at det gir seg etter kort tid? Leser liksom at uke 12 er den magiske milepælen, og synes det er lenge å gå nesten 6 uker til med kvalme, oppkast, vondt i magen og utslitt!
 
Back
Topp