Den forbaska kvalmen..;/

Lykkeliten ;)

Gift med forumet
Kvalmen har meldt sin ankomst :confused: Kan ikke huske det var så tidlig de andre gangene.. Er ikke helt for fullt enda, men kommer i rykk og napp gjennom dagen liksom. Også MÅ jeg ha mat med en gang jeg våkner..
Hvordan er det med dere?
 
Må også ha mat med en gang jeg våkner. Må tvinge det i meg :p
 
Må ha mat med en gang jeg står opp, ellers er jeg ikke spesielt plaget av kvalme. Litt innimellom bare :)
 
Er kvalm HELE tiden!!! :( har noen et vidunderlig triks så betaler jeg gjerne dyrt!
 
Er kvalm HELE tiden!!! :( har noen et vidunderlig triks så betaler jeg gjerne dyrt!

Jeg spiste tyrkisk pepper sukkertøy sist, det er helt utrolig at det virker, men det gjør det faktisk!!
Prøvde å spise lette kjekser før jeg stod opp f.eks også, men det gikk ikke bra...Kun tyrkisk pepper som funka, hehe :)
 
Ingefær skal hjelpe mot kvalmen sies det.. Tyrkisk pepper skal jeg jammen prøve :D
 
Fy
Ingefær skal hjelpe mot kvalmen sies det.. Tyrkisk pepper skal jeg jammen prøve :D

Fy søren, altså!
Jeg blir kvalm av ordet ingefær jeg :p Haha

Det har hengt igjen helt siden forrige graviditet! :eek:

Honningmelon og vannmelon er godt når man er kvalmen :D
 
Fy fasikken!! Idagmorges På veg inn på kjøpesenteret jeg jobber, kom det verste snevet av kvalme! Gikk over så fort jeg fikk i meg vann da! Gruer meg allerede til imorgen :O
 
Har også blitt kvalm :-(

Sist jeg var gravid kom kvalmen bare i bølger og varte 5-10 minutter (og kom egentlig ikke så veldig ofte). Nå er det litt mer konstant kvalm.

Trøster meg med at det sies å være et godt tegn og tenker å kjøpe meg seaband (?) i morgen...
 
Har også blitt kvalm :-(

Sist jeg var gravid kom kvalmen bare i bølger og varte 5-10 minutter (og kom egentlig ikke så veldig ofte). Nå er det litt mer konstant kvalm.

Trøster meg med at det sies å være et godt tegn og tenker å kjøpe meg seaband (?) i morgen...

Kjøpte to par med sånne på EBAY, hjalp dessverre lite for min del :( Håper de fungerer på det da :) Kvalmen er noe herk! ;)
 
Kjøpte to par med sånne på EBAY, hjalp dessverre lite for min del :( Håper de fungerer på det da :) Kvalmen er noe herk! ;)

Hva er seaband? Jeg er ivrig ebayer.. Og ja nå sliter jeg og med kvalmen. Kommer og går iløpet av dagen. Heldigvis ikke sånn skikkelig kvalm med oppkast ol, men slitsomt nok. Spesielt når jeg kjører i kø og kjenner eksos lukta. Huff. Var jo nesten ikke kvalm i sist svangerskap.
Tyrkisk pepper har jeg fått av en på jobb, så det skal jeg prøve når jeg blir kvalm på jobben.
 
Seaband et et armbånd med "akupunkturpress", man får kjøpt det på apotek og tydeligvis ebay :p
 
Hva er seaband? Jeg er ivrig ebayer.. Og ja nå sliter jeg og med kvalmen. Kommer og går iløpet av dagen. Heldigvis ikke sånn skikkelig kvalm med oppkast ol, men slitsomt nok. Spesielt når jeg kjører i kø og kjenner eksos lukta. Huff. Var jo nesten ikke kvalm i sist svangerskap.
Tyrkisk pepper har jeg fått av en på jobb, så det skal jeg prøve når jeg blir kvalm på jobben.

Seaband er sjøsykearmbånd, kostet 13,- på EBAY VS 160,- på apotekene i Norge - bare de dem sende det fort ;) Har hørt om flere det har hjulpet på og tok nettopp på mine igjen for å gi det et nytt forsøk :D Er 12 uker på fredag, så håper det roer seg snart nå. Har ikke kastet opp så mange ganger, men det har skjedd - syns nesten det er bedre å kaste opp for så å ikke være kvalm resten av dagen enn å gå dårlig så godt som 24/7 :p Har du gutt fra før eller? Heter seg jo at når man ikke er så kvalm er der gutt, mens når man er kvalm blir det jente ;) hehe
 
Hva er seaband? Jeg er ivrig ebayer.. Og ja nå sliter jeg og med kvalmen. Kommer og går iløpet av dagen. Heldigvis ikke sånn skikkelig kvalm med oppkast ol, men slitsomt nok. Spesielt når jeg kjører i kø og kjenner eksos lukta. Huff. Var jo nesten ikke kvalm i sist svangerskap.
Tyrkisk pepper har jeg fått av en på jobb, så det skal jeg prøve når jeg blir kvalm på jobben.

Jeg prøvde de salte pingvinene, men det var ikke særlig godt. Hørtes bedre ut med Tyrkisk pepper. Ellers så lever jeg på lyst brød med nugatti eller kremost, farris (det er farlig godt plutselig!) og litt is innimellom :p
 
Seaband er sjøsykearmbånd, kostet 13,- på EBAY VS 160,- på apotekene i Norge - bare de dem sende det fort ;) Har hørt om flere det har hjulpet på og tok nettopp på mine igjen for å gi det et nytt forsøk :D Er 12 uker på fredag, så håper det roer seg snart nå. Har ikke kastet opp så mange ganger, men det har skjedd - syns nesten det er bedre å kaste opp for så å ikke være kvalm resten av dagen enn å gå dårlig så godt som 24/7 :p Har du gutt fra før eller? Heter seg jo at når man ikke er så kvalm er der gutt, mens når man er kvalm blir det jente ;) hehe
Gutt fra før ja. Så har jo et ørlite håp om at det kanksje blir jente denne gangen ja ;) Da bør jeg kanskej sjappe meg å besteille et slik seaband da, satse på at jeg får det litt fort..

Ellers merker jeg trangen for salt har meldt seg, hjelper med litt french fries mot kvalmen..
 
Back
Topp