den flittige diskusjonen oig

HONEY

Andre møte med forumet
hvor er den flittige diskusjonen og alle de rare spørsmålene blitt av?? denne siden har jo rett og slett blitt en skygge av seg selv.... hundre div forum og regler på hvor man skal skrive... skikkelig kjedelig rett og slett hva om vi driter i alle reglene og skriver på samme sted så alle kan være på samme side?? alle er jo spredt utover alle vinder her inne...

Enig der med deg, men vi får så mye klager på at vi skriver på feil steder.
Dessuten har forumet mistet to personer som laget liv på hver sin måte, bast med sine sex og humor tråder og Louis med sine sterke meninger.
Begge er savnet og forumet har blitt dødt siden de ble borte.

Må si meg litt enig at det merkes godt at Bast og Louis har forsvunnet. Alt er liksom blitt litt dødt her inne.....

veldig enig med deg.. det har bare blitt rot her inne nå.. man må jo lete seg ihjel etter alt mulig...
Men siden folk har klaget så mye så er det ikke noe å gjøre med den saken antageligvis!

Forumet er ikke som det har vært før..

moderatorene flytter innleggene våre dit de skal være og slikt.. og dem sletter jo det dem ikke liker.. dem gjør som dem vil egentlig!

ORIGINAL: Aftenstjerne

Det er ikke lov.

Selv om jeg ikke er enig med halvparten av det de gjør, så har de selvfølgelig lov til å gjøre hva dem vil! Slik er det å være adm. og modde.

ORIGINAL: Hanne79

ORIGINAL: Aftenstjerne

Det er ikke lov.

Selv om jeg ikke er enig med halvparten av det de gjør, så har de selvfølgelig lov til å gjøre hva dem vil! Slik er det å være adm. og modde.

Mente at vi ikke hadde lov til å gjøre det vi vil

Back
Topp