Den fineste lyden i verden...

MammaMums

Flørter med forumet
Junibarna 2015
... Kom i dag...
Babylatter!! :Heartred Var over på et par minutter, så jeg gleder meg til å høre mer! :) har deres begynt å le? Hva ler deres baby av? Her blåste jeg mini på tærne mens han lå på stellebordet.. :happy:
 
Det er så stas!! :) Ja, hun ler, men ikke kjempeofte. Det er flere gledeshvin enn ren latter. Første gang var for en måned siden, da hun fikk medisin med fruktsmak! Syntes visst det var stas. Nå ler hun gjerne på stellebordet om jeg legger hodet helt oppi hennes og lar henne ruske i håret mitt og leker at jeg skal spise henne. Hun kan også le litt med oss hvis vi ler av et eller annet. Hun er straks fire måneder.
 
Her ler hun av en del forskjellig, og det som kan få henne til å le en dag virker ofte ikke neste dag ;) Men hun virker å være ganske kilen, i går begynte hun å le da jeg vasket henne under armene i badekaret :p
 
Ler ganske ofte. Om vi ler så ler hun med oss. Også synes hun ofte ting som storebror på 5 gjør er veldig morsomt! ☺️
 
Det er så deilig :D her har lillegutt også servert babylatter, 2 ganger og at to helt forskjellige ting :p første gang var han 15 uker :)
 
Han syns prompe og grisehuset er kjempegøy! Kan tro jentene på tre og fem ler seg ihjel når de "promper" og lillebror ler seg skakk :p
Så er han veldig Kilen på siden av magen, under armene.
 
Promping på magen eller kiling på brystet setter alltid igang latteren :D innimellom ser hun et eller annet som er morsomt, varierer litt hva ;)
 
Aurora ler ikke, men kommer med masse gledeshyl :) koselig, men skjærer litt i ørene etter en stund :-D
 
Back
Topp