Den første sko

Maisen

Elsker forumet
jentene i juni13
Hva kjøper dere som den første skoen? Kjøper dere noen dyre eller billig? De blir jo ikke brukt så mye

Fikk beskjed av fysio at jeg må kjøpe sko til joakim for å se om det stabiliserer anklene eller om han må til ortoped. Men er så usikker på hva jeg skal kjøpe. Han står jo nesten ikke så har ikke helt lyst å bruke 500 på noe som knapt blir brukt før det er for lite

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app
 
Vi kjøpte ecco,det var dem vi ble anbefalt.. Di kosta 600 kr,men det er kjempe viktig at di får skikkelige sko..
 
Storesøster var for bøyelig i anklene, fikk beskjed at fysio at sko med god støtte og sandaler med god støtte inne. Omvendt av ellers anbefaling-ikke barbeint, men støtte. Hun anbefalte ecco.
 
Storesøster var for bøyelig i anklene, fikk beskjed at fysio at sko med god støtte og sandaler med god støtte inne. Omvendt av ellers anbefaling-ikke barbeint, men støtte. Hun anbefalte ecco.

Det er det samme som er med joakim. Fikk beskjed om å kjøpe sko og ta de med neste gang så skulle hun se om det var godt nok eller om noe mer må gjøres.

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app
 
Hvis du har fått beskjed av fysio pga beina hans ville jeg iallfall investert i skikkelige sko. Men du kan ikke søke om å få noe dekket da? Hvis fysio anbefaler det tenkte jeg på.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvis du har fått beskjed av fysio pga beina hans ville jeg iallfall investert i skikkelige sko. Men du kan ikke søke om å få noe dekket da? Hvis fysio anbefaler det tenkte jeg på.


Sent from my iPhone using BV Forum

Det vet jeg ikke, har faktisk ikke tenkt på om det går ann å få dekket.
Vet jeg må investere i gode sko, men syns det er kjipt at de er så dyre. Synes det er litt surt å bruke 500 på noen sko som knapt blir brukt og ser like nye ut etterpå.

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app
 
Det vet jeg ikke, har faktisk ikke tenkt på om det går ann å få dekket.
Vet jeg må investere i gode sko, men syns det er kjipt at de er så dyre. Synes det er litt surt å bruke 500 på noen sko som knapt blir brukt og ser like nye ut etterpå.

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app
Vil tippe mange selger nesten nye brukt? Hva med å prøve ecco sko i butikken, og så finne brukt? Er samme fasong på de åretter år, kun fargen som varierer ( etter hva jeg har sett) . Her arver lille storebror sine som er lite brukt.
 
Vil tippe mange selger nesten nye brukt? Hva med å prøve ecco sko i butikken, og så finne brukt? Er samme fasong på de åretter år, kun fargen som varierer ( etter hva jeg har sett) . Her arver lille storebror sine som er lite brukt.
Fikk beskjed av fysio at brukte sko var fy fy. Ingen barn har samme måte og gå og balansere i, og brukte sko er ferdig gått inn.
 
Hadde ikke brukt opp igjen sko. Det er ikke anbefalt og kan faktisk være skadelig .

Anbefalt ecco. Ja, sure penger. Men får så være ;) jeg skal hvertfall kjøpe nye og de som er anbefalt :) har stående ecco etter storebror. Ser ikke veldig brukt ut, men ser at såla har formet seg litt.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Det vet jeg ikke, har faktisk ikke tenkt på om det går ann å få dekket.
Vet jeg må investere i gode sko, men syns det er kjipt at de er så dyre. Synes det er litt surt å bruke 500 på noen sko som knapt blir brukt og ser like nye ut etterpå.

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app
Jeg ville spurt. For her er det jo ikke fordi mora er shoppinggal og vil kjøpe sko. Men faktisk fordi det er anbefalt din unge. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Fikk beskjed av fysio at brukte sko var fy fy. Ingen barn har samme måte og gå og balansere i, og brukte sko er ferdig gått inn.
Jo, jeg vet det, men sko som nesten ikke er brukt? Får ikke laget så mye trykk da. Tenkte hvis alternativet er dårlige sko uten den støtten så ville jeg heller valgt det.
 
Svigermor har kjøpt sko til Sig i dag. Han får de som en del av bursdagsgaven. Det var ecco og de var helt nydelige. Kosta 600kr.
 
Brukte sko er fy ja. Men kikk rundt for det, vi var heldige og fant et par med lappen like hel og over hodet ingen tegn til at se hadde blitt brukt (stoler også på de,som skulle selge, da det er felles bekjente og tidligere kollega av mannen). De hadde kjøpt ECCO sandaler litt for tidlig, som da ikke lenger passet da sommeren kom ;) 200kr for helt nye ECCO sandaler er helt all right!
 
Igår fikk Oskar sitt føeste par :) Vi kjøpte noen mørkeblå Ecco-sko, 599,- på Eurosko. Kjempefine og solide, gode sko :)
 
Min er langt ifra og gå, men har hypermobile ledd og spesielt i anklene. Kjøpte nettopp disse til ham: http://www.miinto.no/p-315202-c-811-ecco

Viktig at det er lisser på skoen så de kan snøres godt fast.

Hvordan fikk dere påvist det? Her har mannen det og min side av familien har håpløse ledd, men de på føden og legen på helsestasjonen mente han var for liten til å kunne si for sikkert om han er disponert eller ei...
 
Hvordan fikk dere påvist det? Her har mannen det og min side av familien har håpløse ledd, men de på føden og legen på helsestasjonen mente han var for liten til å kunne si for sikkert om han er disponert eller ei...

Barnelegen på føden kommenterte det allerede dagen etter han ble født. Tenkte ikke noe på det før han var 6mndr.
Skuldrene hans er verst, er kjempevanskelig å løfte ham. Får oppfølging av både fastlege, fysioterapeut hver 14.dag og av kiropraktor. Skal til barnelege 17.juni.

Min mellomste har det også. Hun får stadig armene ut av ledd.. :(

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Barnelegen på føden kommenterte det allerede dagen etter han ble født. Tenkte ikke noe på det før han var 6mndr.
Skuldrene hans er verst, er kjempevanskelig å løfte ham. Får oppfølging av både fastlege, fysioterapeut hver 14.dag og av kiropraktor. Skal til barnelege 17.juni.

Min mellomste har det også. Hun får stadig armene ut av ledd.. :(

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Nei, så ekkelt :-( :-( Får hu dem tilbake også eller må dere til lege hver gang?
 
Her bruker vi ecco i sandaler og kawati i sko. Super støtte og ble anbefalt av ortopeden. Vi har til nå brukt 1800kr på sko til frøkna siden hun har problemer med beina. Men de pengene er det verdt, iforhold til alt styret senere om vi hadde kjøpt sko uten for god støtte:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp