Mrs. Lynch Heldig mamma! Juli13-jentene 5 Jun 2015 #21 Søtpotetmos med mm var vel det første jeg laget til ham
Hannus Elsker forumet Januarskatter 2015 5 Jun 2015 #22 4 mnder. Begynte med grøt, sviskemos, eple og pæremos og bananmos. Ikke samtidig selvfølgelig, bytter på hva jeg blander i grøten. Lat hun også smake på ting jeg spiser av og til. I dag fikk hun suge litt på jordbæret mitt, det var visst veldig stas.
4 mnder. Begynte med grøt, sviskemos, eple og pæremos og bananmos. Ikke samtidig selvfølgelig, bytter på hva jeg blander i grøten. Lat hun også smake på ting jeg spiser av og til. I dag fikk hun suge litt på jordbæret mitt, det var visst veldig stas.
2 søte små Forumet er livet Januarskatter 2015 Augustbarna 2021 5 Jun 2015 #23 Grøt, drue, avokado, eple, banan og sviskemos var det første han smakte
Piksi Forumet er livet Desemberskattene 2014 5 Jun 2015 #24 Fikk grøt fra 3,5 mnd. Fra 4 mnd fikk han litt eple, pære, sviske, gulrot og potet. Og der er vi ennå
Fikk grøt fra 3,5 mnd. Fra 4 mnd fikk han litt eple, pære, sviske, gulrot og potet. Og der er vi ennå
kmkm Elsker forumet Januarskatter 2015 9 Jun 2015 #25 4mnd, her starta vi med søtpotet og har prøvd gulrot, sviske, aprikos og pære Alt går ned på høykant! Har ikke begynt å øke mengden enda vi da
4mnd, her starta vi med søtpotet og har prøvd gulrot, sviske, aprikos og pære Alt går ned på høykant! Har ikke begynt å øke mengden enda vi da
LykkemammatilT Glad i forumet Februarlykke 2015 28 Jun 2015 #26 Vi har nettopp begynt å la hun få smake på risgrøt med banan. Ikke helt populært her enda. Hehe