Den første lege-/jordmortime..

Fruktplukker

:)
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Når har man den? Husker ikke når jeg hadde den sist.. Tenkte jeg skulle ringe og bestille time for det i løpet av uken.. Regner med at det er en 3 ukers ventetid..

var i uke 7 med nr 2. i uke 8 med nr 1. og skal nå 9+6 denne gangen :) går til lege først pga blodprøver, så jordmor resten...

Husker jeg ringte med en gang jeg testet positivt første gang og fikk beskjed om at det i hvert fall ikke var vist i å komme før uke 8. Husker ikke akkurat når jeg var der, men mellom uke 8 og 10 en gang.

Ok.. Tenker jeg da kan ringe til uken.. Syns ventetiden blir så lang hvis det er veldig langt frem i tid, så da kunne jeg drøyd den hvis det er "vanlig" i uke 12, for eksempel.. ;) Sist hadde jeg annenhver gang jordmor/lege. Syns forsåvidt det var veldig greit. :)

Fikk beskjed om at jeg skulle bestille 1.kontroll når jeg var ca.10 uker :)

Jeg skal i uke 9 :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Bestilte neste uke og da er jeg uke 6+3 ca. Litt tidlig, men ønsker å søke fødeplass allerede og har en del spørsmål om trening osv.

Jeg skal når jeg er 7+6. :) jeg ringte til fastlegekontiret da jeg fant ut jeg var gravid og legeassistenten bestemte dato. To uker igjen!

Var hos legen uke 5 for å få time til tidelig ul. Fikk beskjed om å bestille time for å ta blodprøver osv. I uke 12

Første svangerskapskontroll tas mellom uke 8-12. Praktiseres ivertfall sånn på legekontoret jeg jobber på.

Tenker jeg ringer inn til legekontoret mitt neste uke, så jeg får time rundt uke 8-9.

Mamma til Novembergutt -12, en ny skatt 27.04.2015

Sånn i uke 10-12 tenker jeg. Må finne ut hvor jeg vil søke fødeplass før den tid. Sist søkte legen for sent til at jeg fikk plass i Oslo, og jeg likte meg så godt på Ahus at jeg lurer på å søke meg dit igjen.

Lege time denne eller neste uke. Må følges opp ekstra denne gangen. Er 6 uker til mandag

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp