Den første her inne?

MorSineSkatter

Forelsket i forumet
Lister meg forsiktig inn her med 2 positive tester idag:) veldig usikker på når terminen er, og i sjokk da testene ble tatt veldig tilfeldig! Regner med att terminen er rundt 3-5 september (selv om jeg synes det er veldig rart med positiv digital test så tidlig) :) er det bare meg som har flyttet inn her enda?:)
 
Last edited:
Lister meg forsiktig inn her med 2 positive tester idag:) veldig usikker på når terminen er, og i sjokk da testene ble tatt veldig tilfeldig! Regner med att terminen er rundt 3-5 september (selv om jeg synes det er veldig rart med positiv digital test så tidlig) :) er det bare meg som har flyttet inn her?:)
bc3724d0772de1289f41216615dbfdd3.jpg

Gratulerer :) Er ikke prøver eller noe, bare sniker! Er så rart å se at september er i gang! Har en september 2014 gutt! Synes at vi akkurat fikk han :p
 
Gratulerer så mye! Hvordan føles det? Jeg sniker meg inn rett etter deg, med termin rundt 1.september og flere svake streker de siste dagene - nå nettopp endelig positiv cb digital [emoji28] Hjelp! Dette blir spennende.
 
Gratulerer så mye! Hvordan føles det? Jeg sniker meg inn rett etter deg, med termin rundt 1.september og flere svake streker de siste dagene - nå nettopp endelig positiv cb digital [emoji28] Hjelp! Dette blir spennende.
Oi så spennende :) gratulerer så mye;) tror det blir 3 september jeg forholder mej inntill videre som termindato :) føles veldig uvirkelig for oss egentlig... nesten ikke til å tro. Hvordan føles det for dere? Har dere prøvd lenge? Hvilket barn i rekken?:)
 
Sniker meg inn her jeg også, positiv bt test i dag[emoji173]️

ImageUploadedByBV Forum1482137827.968131.jpg

Veldig tidlig og ivf forsøk. Veldig spent og håper spirer klorer seg fast:)

Termindato 1.september tror jeg;)
 
Oi så spennende :) gratulerer så mye;) tror det blir 3 september jeg forholder mej inntill videre som termindato :) føles veldig uvirkelig for oss egentlig... nesten ikke til å tro. Hvordan føles det for dere? Har dere prøvd lenge? Hvilket barn i rekken?:)

Gratulerer til deg også:)
 
Oi så spennende :) gratulerer så mye;) tror det blir 3 september jeg forholder mej inntill videre som termindato :) føles veldig uvirkelig for oss egentlig... nesten ikke til å tro. Hvordan føles det for dere? Har dere prøvd lenge? Hvilket barn i rekken?:)

Føles veldig uvirkelig her også, men føler vi er så heldige [emoji4] Vi var bare såvidt begynt å snakke om vi skulle prøve på nummer tre, så dette gikk fortere enn antatt [emoji28] Har altså to fra før, på 6 og 3. Dere da?
 
Den ene appen viser 31.8 den andre 1.9
Så da havnet jeg litt i "begge leirene" :)

4+1 i dag

Digital: 13 dpo
BT-strimmel: 10-11-12-14 dpo

IMG_1649.JPG

IMG_1745.JPG

Gleder meg til å bli kjent med dere :)
 
Last edited:
Back
Topp