Så bra at HCG har steget så fint. Skal se at det går bra med lille nurket i magen
men kjenner igjen følelsen av å gå å bekymre seg.. Utrolig hvor mye følelser disse spirene setter i gang!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra å høre!Fått svar på prøvene nå.
På fredag lå HCG på 39393 og på mandag lå den på 47893. Så den har steget med 8500. Ser bra ut etter det jeg skjønner. Skal ikke dobles nå hvertfall
Så at hjertet til nurket banket når jeg var 5+6. Da banket det ganske fort, så har jo sett det en gang, men er skummelt likevel.
På fredag er det 3 uker til ul, da er jeg 11+6
Håper jeg ser en liten krabat som spreller masse![]()
Jeg hadde en god del rosa lignede blødning i uke 5. Er nå 7+3 og har vært på UL hvor vi så et lite bankende hjerte.
Kanskje privat ul kan hjelpe å ro ned nervene?
Ja, er det jeg også har hørt, men ennå klarer jeg ikke slappe helt av nå. Slappet mer av når jeg var kortere på vei, tilfelle jeg skulle miste. Ikke lenge til 5 april da! Da får du nok se et bankende hjerte og et lite nurk![]()
Samme herSatser på ett bankende hjerte ja! Men tiden går sååå sakte synes jeg! Går på do i ett sett bare for å være sikker på at jeg ikke blørredd med en gang jeg får murring i ryggen..