Den følelsen..

Militærfrue91

Elsker forumet
Novemberlykke 2016
Jeg har ikke noe god følelse på denne graviditeten :( Fikk plutselig rosa utflod idag tidlig, som har blir mer brun etterpå og mengden var litt mer. Har tatt HCG prøve som viste 39393 og venter på svar på ny prøve i morgen. Jeg har ikke klart å glede meg så mye over graviditeten ennå, og har ikke bekymret meg så mye heller. Men når man får den følelsen, så klarer jeg ikke legge det fra meg..

Får vente til i morgen på nye HCG svar. Er lenge til ny ul også (8+3 nå, ul er 11+6)

Krysser fingrene for deg! Er jo mange som sier det er helt normalt med blødninger i svangerskapet. Har selv hatt det i tidligere svangerskap, og det har heldigvis gått bra :-)

Krysser fingrene for deg, håper på glad nyhet i morgen <3

Med første mann så hadde jeg en del rosa utflod som ble brunt. Hadde det slikt til rundt uke 10 - så ble alt helt fint :) å jeg sitter her med en gutt på 4.5 år :) Så trenger ikke bety noe som helst. Husk mye som skjer der nede om dagen :)

Hadde også brun/rosa utflod med første, men varte kun 1 uke og så ikke mer til det. Dette er andre gangen det starter.

Får håpe på positive svar i morgen. Vondt å ikke vite hva som skjer.

krysser fingrene for at det skal gå bra :)

Håper alt står bra til :) det gjør nok det :)

Håper det går bra og at du får gode nyheter! Krysser alt jeg har å krysse for deg <3

Helt vanlig å blø underveis. Så lenge det ikke er mye og klumper, er det sjelden noe å bekymre seg for. Gjør du det likevel, kan du jo Evt dra på privat ultralyd. Håper alt går fint :-)

Jeg har også blødd i de to andre svangerskapene :( Det er ingen hyggelig opplevelse og man slapper nok ikke helt av før man vet at alt står bra til inni der.. Hvis det var litt rosa for så å bli brunt høres det veldig ut som det var et blodkar eller noe som sprakk.

Har ikke hatt noe mer siden igår kveld. Kom veldig lite hver gang. Var aldri noe ordentlig blod hvertfall, bare farget utflod. Og har ikke vondt noe sted heller, bare kjenner at det "sprenger" litt der nede, magen skyter ut liksom :P

Håper det bare er en uskyldig blødning og at det er fin stigning på hcg prøven :-)

kjenner igjen følelsen! Har mistet så mange ganger selv, så klarer ikke glede meg skikkelig før jeg vet det banker ett hjerte der inne!! heldigvis ikke hatt noe rosa utflod.. krysser fingrene for at det var helt uskyldig hos deg!! nå skal spirene sitte til november!!

Fått svar på prøvene nå.
På fredag lå HCG på 39393 og på mandag lå den på 47893. Så den har steget med 8500. Ser bra ut etter det jeg skjønner. Skal ikke dobles nå hvertfall :)

Så at hjertet til nurket banket når jeg var 5+6. Da banket det ganske fort, så har jo sett det en gang, men er skummelt likevel.

På fredag er det 3 uker til ul, da er jeg 11+6 :)
Håper jeg ser en liten krabat som spreller masse :)

Fått svar på prøvene nå.
På fredag lå HCG på 39393 og på mandag lå den på 47893. Så den har steget med 8500. Ser bra ut etter det jeg skjønner. Skal ikke dobles nå hvertfall :)

Så at hjertet til nurket banket når jeg var 5+6. Da banket det ganske fort, så har jo sett det en gang, men er skummelt likevel.

På fredag er det 3 uker til ul, da er jeg 11+6 :)
Håper jeg ser en liten krabat som spreller masse :)

Når hjertet først banker skal det mere til for at det stopper!! så tror nok dette går bare bra! du har nok en liten baby i november :)

skal først på ul den 5 april, er da ca 8 uker.. så håper jeg får samme beskjed :D hvertfall med alle hjelpemidler jeg går på nå for å beholde!

Når hjertet først banker skal det mere til for at det stopper!! så tror nok dette går bare bra! du har nok en liten baby i november :)

skal først på ul den 5 april, er da ca 8 uker.. så håper jeg får samme beskjed :D hvertfall med alle hjelpemidler jeg går på nå for å beholde!

Ja, er det jeg også har hørt, men ennå klarer jeg ikke slappe helt av nå. Slappet mer av når jeg var kortere på vei, tilfelle jeg skulle miste. Ikke lenge til 5 april da! Da får du nok se et bankende hjerte og et lite nurk :)

Back
Topp