Den følelsen...

Linselusen

Linselusen
Når man kaster opp av lukten når guttungene kommer inn etter å ha vært ute å lekt :p og man må være i en etasje fra dem for ikke å spy enda mer.... :p
Håper at kvalmen gir seg i løpet av de første ukene.... :grumpy:

Off.. Håper det går fort over.. Jeg hadde det sånn sist svangerskap, måtte stoppe bilen på vei hjem fra jobb for å spy langs veien. Forferdelig når det står på, men heldigvis verdt det til slutt.. Har heldigvis *bankibordet* ikke merket noe til kvalmen enda.. Er 5+6 i dag. Hvor langt på vei er du?☺️

Kjenner meg veldig igjen :S !!! Også veldig fint å gå rundt i sentrum og brekke seg av lukter fra restauranter og folk som går forbi :P

Off.. Håper det går fort over.. Jeg hadde det sånn sist svangerskap, måtte stoppe bilen på vei hjem fra jobb for å spy langs veien. Forferdelig når det står på, men heldigvis verdt det til slutt.. Har heldigvis *bankibordet* ikke merket noe til kvalmen enda.. Er 5+6 i dag. Hvor langt på vei er du?☺️

Jeg er litt usikker, men tipper jeg må være rundt 6 uker... Fant ut at jeg var gravid i helgen :p men testen viste 3+ :) skal på ul 9 april så finner sikkert ut av det da :)

Uff, men drar dere på jobb i mellom oppkastene? (utenom påsken)

Pga risikosvangerskap ble jeg faktisk sykemeldt helt fra positiv test denne gangen.. Akkurat sånn som denne uka har vært kunne jeg ikke klart meg særlig bra på jobben. Tenker man må vurdere det litt selv, kommer jo også an på hvilken jobb man har.

Sist graviditet jobbet jeg på Bik Bok, og prøvde meg 1 dag etter jeg ble spysyk, men tok seg ikke godt ut å be kunden vente i kassen imens jeg løp bak for å kaste opp :P Hun stod ikke der da jeg kom tilbake for å si det sånn :P
Ble sykemeldt etter det.

Back
Topp