Den evige vognjungelen! Hjelp!

Bkno2995882

Andre møte med forumet
Jeg blir bare mer forvirret jo mer jeg ser..
Trenger en vogn som er GOD i terreng/snø og ønsker to svingbare hjul fremme.
Noen som har dette og vil komme med anbefalinger/erfaringer på godt og vondt? [emoji4]
Er åpen for alt av merker, også de som er mer ukjente[emoji106]

Har sett på den, men hjulene fremme ser så små ut?

De er ikke så små altså. Jeg har per i dag en City Cerox 360 (forgjengeren til super nitro), og den har mindre hjul foran enn super nitro. Vi bor på landet, og har aldri opplevd problemer med å trille, verken på asfalt, turstier, grus og på snø. Slaps har vært litt håpløst, men det synes jeg det er med de aller fleste vogner (eller fremkomstmidler for øvrig). Vi skal ha super nitro til han i magen, og jeg gruer ikke for trilling overhodet.

emmaljunga_cerox_360.jpg

emmaljunga_super_nitro_s_g_17_s.jpg

Enig med Emmaljunga super nitro

Jeg har erfaring med både Stokke trailz og emmaljunga viking (+dobbel vinkling) synes begge to er like gode på snø, men synes emmaljunga er hakke bedre i terreng. Har aldri hatt noe problemer ift vogn og føre.

Vi har britax smile 2. Jeg har kun trilla den i 10-15 cm pudder, og ca 10 cm sørpe. Pudder går helt fint, i sørpe på forhjulene låses og det er ganske tungt å trille. Den har noe demping, så grus/pukk går fint. Trilla på en elvesti med mye grove stein og det skrangla i overkant mye synes jeg.

Vi har kjøpt Stokke trailz, gleder meg til å prøve den, har inntrykk av den passer til alle fører [emoji3]

Back
Topp