Den evige vogn-jungelen..

Yuni

Forelsket i forumet
Har begynt å se litt på barnevogner men blir jo bare forvirret... TROR jeg foreløpig liker best Emmaljunga City Cross, Simo Duo og Brio Happy.
Vognen skal helst:
- Ha 4 hjul (de trenger ikke være svingbare)
- Justerbart håndtak, jeg er 1,67 og barnefar 1,85
- Duovogn
- Enkel å legge sammen
- Skal trille mest på grus i en park like ved, samt noe i byen så må være ok å trille på slikt underlag.

Noen forslag/innspill? All hjelp mottas med stor takk!

Jeg har Emmaljunga Edge duo og er veldig fornøyd med den. Der kan du velge et understell med teleskop håndtak, som er veldig praktisk når man har litt høydeforskjell :-)

Jeg har Emmaljunga Edge duo og er veldig fornøyd med den. Der kan du velge et understell med teleskop håndtak, som er veldig praktisk når man har litt høydeforskjell :)
Teleskophåndtaket er gull verdt om mannen er veldig høy. Jeg er 1.68 og sambo er 2 m, og teleskophåndtak var det som gjorde at vi valgte denne vogna!

brio go next

Har hatt både Brio Happy og Emmaljunga city cross... Blir en av de denne gangen også ;) mest sansynlig city cross. Synes den var bedre som sportsvogn enn happyen.. Men lette vogner begge 2 :)

Noen som har fordeler/ulemper med 3 hjul? Og svingbare forhjul mot faste?
Vi har 3 hjul med svingbart forhjul. Kan låse forhjulet. Det er utrolig lett å trille. slipper å " løfte/tippe "vogna når man skal svinge. Jeg synes at det er spesielt bra når man er i butikker ol. Hvis man skal bruke vogna mye på grus ol. Så ville jeg anbefalt 4 hjul.

Jeg ville hatt lufthjul, så enten bytta ut city crossen med edge duo eller droppa emmaljunga. Ville nok også valgt 4 hjul om jeg skulle brukt den mest på grus. Her bor vi i asfaltjungelen og skal ha tre hjul :)

City cross er kommet med lufthjul i år :-) eller hvertfall tre av fargene du kan velge har lufthjul.

Back
Topp