Den evige symptomjakten

Totlaaa

Gift med forumet
Himmelbarn
Januarlykke 2019
Påskeliljene 2022 ❤️
❤️Mailykke 2022❤️
Håper jeg ikke er alene om å jakte på symptomer nå når man er gravid?
Har hatt mye murringer i magen, men av og til kjenner jeg det ikke lengre og blir da selvfølgelig litt nervøs :p jeg mistet i SA for 3 år siden - 2 ganger etterhverandre før jeg fikk min sønn som nå er 2 år. Så jeg er spesielt opptatt av å kjenne symptomer eller å være på jakt etter symptomer :p selv om jeg håper at jeg kan slippe kvalme :p

Du er absolutt ikke alene!:wacky: Dette er første graviditeten min, og det jeg har merket hittil er ømme brystvorter (til tross for implantater), urolige bein, noe strekninger i nedre del av magen. Er også veldig trøtt, sov en dupp i ste nå, men er trøtt i etterkant av den også. Har også denne uken følt meg noe svimmel og dus i synet, noen som har opplevd dette?

Er 5+1, så jeg er utrolig spent på når kvalmen melder sin ankomst.. Våknet tidlig i dag og var småkvalm, men ikke noe mer enn det. :pompus:

skjønner godt at du jakter symptomer etter tildigere SA, men jeg krysser fingre og tær og håper at den sitter hos deg også denne gang :love7

Årh jeg føler sånn med deg! Jeg har hatt litt lite murringer denne gangen, men det kan være så enkelt som at det bare er rett over en måned siden jeg var gravid sist (MA). Har så lyst på tydelige symptomer bare for å føle meg gravid.
Er trøtt og bittelitt småkvalm innimellom, men det kan skyldes andre tint også. Håper murringene tar seg litt opp og at jeg faktisk blir litt kvalm :oops:

Back
Topp