Den ene testikelen er enorm!Hjelp!!

brasilia

Flørter med forumet
Min sønn på 2 år har alltid hatt den ene testikelen høyere oppe enn den andre.......men idag kunne jeg tydelig se og kjenne at den ene testikelen som henger lavere,var enorm,jeg kunne ikke kjenne hvor den sluttet når jeg kjente oppover.Noen som har vært borti det?Noen som har noen ideer om hva det kan vær?Vær så snill dere som har gutter,eller dere menn der ute,kan det bare vær at han har slått seg eller kan det være en svulst f.ex??
Takker veldig for svar[:o]

ORIGINAL: brasilia

Min sønn på 2 år har alltid hatt den ene testikelen høyere oppe enn den andre.......men idag kunne jeg tydelig se og kjenne at den ene testikelen som henger lavere,var enorm,jeg kunne ikke kjenne hvor den sluttet når jeg kjente oppover.Noen som har vært borti det?Noen som har noen ideer om hva det kan vær?Vær så snill dere som har gutter,eller dere menn der ute,kan det bare vær at han har slått seg eller kan det være en svulst f.ex??
Takker veldig for svar[:o]

Ta han med til legen for sikkerhetsskyld.............

har bestilt time for sikkerhets skyld.Men vet ikke om jeg overreagerer?Men best å være på den sikre siden

Det kan jo være helt normalt, men det kan jo også være brokk eller noe.
Ta han med på helsestasjonen eller til lege for sikkerhets skyld. :)

Store sjanser for at det kan være lyskebrokk. Det har mini, og det ser ikke godt ut. Mini skal operere snart, men ofte venter de og ser om det trekker seg tilbake. Regner med at du har vært hos legen. Håper det gikk bra.

Off,håper ikke at det er det.Var hos legen ja,en som er vikar mens legen min er på ferie.En utlending som er litt bisk.
Han så på det og sa han var litt hoven i lysken på den siden,men mente at det er mye som skjer med testiklene når de små vokser.........at den ene lar vente på seg før den detter nedi pungen f.x.
han sa vi skulle se i løpet av en ukes tid,for han lille får ikke vondt når jeg klemmer der og sjekker det ut.
så nå har det vel gått en uke,og jeg så det samme i morres.En stor avlang dings som testikkel på den ene siden. kunne ikke kjenne hvor den endte oppi der. den ble mykere når jeg klemte på den en stund,men så hardnet den til igjen.
Kunne på en måte se den "blå" testikkelen som en 3 del av alt "det andre".
Ja,vanskelig å forklare.
Men må gå til lege igjen........kan ikke gå sånn. tenker på kreft og al vet du[:o]

Ja, din forklaring der kan høres ut som lyskebrokk.
Mitt eldste barn ble operert for det når han var ca 1.

Back
Topp