Landet med frihet..... ???*kremt*Jeg og.. det er jo helt bak mål! Bedre, hvor da? Fy f.. oppi rompa mi!
-talatuten-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Landet med frihet..... ???*kremt*Jeg og.. det er jo helt bak mål! Bedre, hvor da? Fy f.. oppi rompa mi!
-talatuten-
Det er den. Den er ikke så liten egentlig, men de skal legge ned i juli, så da har de fleste ungene allerede byttet bhg.Ah, så bra! Høres ut som perfekt småttisbhg!
Her er butikken et rwne kaos etter en lørdag med fri.. skal han da ha to-tre dager fri i uka så går det ikke. Da må han jobbe overtid de dagene han jobber.. her blir det utsettelse av hans permisjon.men dere med menner som er selvstendige, kan de ikke ta gradert? fri en dag i uka eller noe?
Her er butikken et rwne kaos etter en lørdag med fri.. skal han da ha to-tre dager fri i uka så går det ikke. Da må han jobbe overtid de dagene han jobber.. her blir det utsettelse av hans permisjon.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jeg vet det..sa det til bhglederen da jeg spurte henne on mulighetene for å komme inn tidlig. At det var fælt å måtte bekymre seg slik når man egentlig er så utrolig heldig å bo her.Jeg leste gjennom tråden og kom til å tenke over hvor HELDIG vi i Norge egentlig er, og hvor godt vi mammaer har det!
Det er kun i Norge vi får være hjemme så lenge med lønn, så vi bør ikke skrike for høyt om hvor ille disse reglene er.
Når det er sagt håper jeg det ordner seg for alle!![]()
Ja, en dag får han til, håper jeh... men samtidig, jeg er jo snart ut i jobb igjen, så da er jo jeg på jobv og kan ta bestillinger og slikt hvertfall... ordner seg sikkert på et vis... men jeg kommer nok ikke til å gå ut i 100% med en gang prrmisjonstiden er over heller... blir max 80% jobb... så får vi bare leve trangt en periode..han kan jo ta en dag fri i uka? burde vel ha ansatte som kan klare så uten han en dag ? her skal mannen ha en dag fri i uka.
Ja, en dag får han til, håper jeh... men samtidig, jeg er jo snart ut i jobb igjen, så da er jo jeg på jobv og kan ta bestillinger og slikt hvertfall... ordner seg sikkert på et vis... men jeg kommer nok ikke til å gå ut i 100% med en gang prrmisjonstiden er over heller... blir max 80% jobb... så får vi bare leve trangt en periode..
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Det er helt sant at vi har det godt i Norge, med lang permisjon osv, men hva skal vi gjøre når samfunnet blir lagt opp til at vi skal jobbe begge to? Barnehageplasser vokser jo ikke på trær. Det er umulig for oss, her i vår kommune jaffal, å få barnehageplass før han har krav på. Ikke alltid alle får da heller...Jeg leste gjennom tråden og kom til å tenke over hvor HELDIG vi i Norge egentlig er, og hvor godt vi mammaer har det!
Det er kun i Norge vi får være hjemme så lenge med lønn, så vi bør ikke skrike for høyt om hvor ille disse reglene er.
Når det er sagt håper jeg det ordner seg for alle!![]()