Den derre stygge permisjonsslutten..

LM♥10+13♥

April 2013s tøffeste
VIP
Ja.. med denne utrolige søvnmangelen om dagen, har jeg bestemt meg for å ta et oppgjør med det som plager meg om dagen..

Og største synder er vel permisjonsslutt.. what then??

Jeg skal liksom begynne å jobbe igjen 3.februar!!

Snakket med bhgleder i dag, og det ser ikke lyst ut..
Inne på tanken om dagmamma.. men får dødsvondt inni meg av den tanken..
Alle besteforeldre er i jobb, og det er uaktuelt for mannen å bruke sin del..

Hva gjør dere?
(vet det er laget flere tråder.. å meg bla.. men nå begynner det jo virkelig å nærme seg!)

Kan jeg bare spørre om hvorfor ikke dagmamma? Det er ikke aktuelt her, men må bare høre om dere andre har samme mening som meg;)

♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡

Her har jeg tatt ferien inn i permisjonen, har 80% betaling og litt ulønnet permisjon slik at jeg får være hjemme til august 2014...
Skal jobbe 12 uker fra 2 desember da, men regner med det går fortog snuppa skal jo være med pappaen sin:)

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Hvis vi ikke får bhg plass 1 april må jeg ta ulønnet, og da bør mannen sin jobb være over fra 8timersskift til 12 timersskift igjen. For hvis han ikke har friperioder jeg kan jobbe i har vi ikke råd til å leve med 100% ulønnet perm :(
Dagmamma her er ikke å oppdrive dessverre :(
Jeg skal ta ulønnet fra 23desember til 12 januar, og har vi ikke fått noe brev fra kommunen innen da blir jeg stresset.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg vet ikke helt med dagmamma.. men tror jeg har litt problemer med å stole på noen nok.. bhg er jo "trygt" siden de har strenge regler og retningslinjer, er flere som passer på osv..

Har jo barnepass en time en gang i uken på treningsstudioet, og kjenner det er vanskelig nok :/

Sjefen min vil helst vite NÅ når jeg kommer tilbake.. og det gjør jo ikke meg noe mindre stresset..

-talatuten-

Jeg begynner i jobb igjen nå 5 november jeg :( Så har min mann 12 uker pappaperm. Lillebror begynner i bhg den 25 januar :( Eneste alternativet vi har. Har ikke sjangs til å ta oss råd til ulønnet permisjon.

Du må bare si som er til sjefen din at du faktisk ikke vet, men at du jobber med å finne det ut.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg vet ikke helt med dagmamma.. men tror jeg har litt problemer med å stole på noen nok.. bhg er jo "trygt" siden de har strenge regler og retningslinjer, er flere som passer på osv..

Har jo barnepass en time en gang i uken på treningsstudioet, og kjenner det er vanskelig nok :/

Sjefen min vil helst vite NÅ når jeg kommer tilbake.. og det gjør jo ikke meg noe mindre stresset..

-talatuten-
Helt enig med deg ang dagmamma!

♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡

Jeg begynner i jobb igjen nå 5 november jeg :( Så har min mann 12 uker pappaperm. Lillebror begynner i bhg den 25 januar :( Eneste alternativet vi har. Har ikke sjangs til å ta oss råd til ulønnet permisjon.
Oi, november. ..da hadde jeg stressa.... sukk ♥

Hehe.. er det lov å si slikt høyt da? Men ja.. har tenkt den tanken jeg og :P

-talatuten-
Ups....what the heck....jeg sier det høyt! Skulle heller hatt snuppa hjemme til hun var over året i stedet for å sende i bhg som 10,5 mnd fordi vår "bhgstat" har bestemt at det er bedre at mannens firma går konkurs enn å overføre 12 stakkars pernisjonsuker til meg. Gaaaaah...jeg blir så hissig når jeg snakker om det.

Ups....what the heck....jeg sier det høyt! Skulle heller hatt snuppa hjemme til hun var over året i stedet for å sende i bhg som 10,5 mnd fordi vår "bhgstat" har bestemt at det er bedre at mannens firma går konkurs enn å overføre 12 stakkars pernisjonsuker til meg. Gaaaaah...jeg blir så hissig når jeg snakker om det.
Jeg og.. det er jo helt bak mål! Bedre, hvor da? Fy f.. oppi rompa mi!

-talatuten-

Oi, november. ..da hadde jeg stressa.... sukk ♥
Vi har heldigvis bhg plass da. I en bitte liten barnehage der det jobber tre stykker og er 7 eller 8 barn.
Så til høsten igjen så håper vi at han får plass i storesøster sin bhg.

Vi har heldigvis bhg plass da. I en bitte liten barnehage der det jobber tre stykker og er 7 eller 8 barn.
Så til høsten igjen så håper vi at han får plass i storesøster sin bhg.
Ah, så bra! Høres ut som perfekt småttisbhg!

Back
Topp