den der

Kløverfire

Betatt av forumet
baby safefeeder er jo bare genial [:D] kjøpte den for noen mnd siden og hadde glemt den helt bort.. Fant den i en skuff nå og trøkka oppi eplebiter, og når jeg kom tilbake etter en stund var den temmelig flat og "oppspist", så det var tydelig en hit [:D]

Hva bruker dere å putte oppi? [:)]

Den har vi også, men har bare brukt den en gang. Da hadde jeg most banan og pære som jeg har fryst ned i isterningsbrett. Fikk to sånn terninger inne nettet. Følger tråden din for flere tips. [:D]

Jeg bruker den bare til det han har fått på glass,som jeg vet han liker og tåler. Så her går det i pære,kokt gulrot,blomkål og brokkoli foreløpig [:)]

Har hørt at banan gjør nettet brunt, at det ikke er så lett å få det rent igjen etterpå, men har ikke prøvd selv.

eple, pære og druer er det vi har putta oppi ....

Mango er stor hit her i gården [:D] Ellers er det pære og druer som det går i [:D]

Lurt, kanskje vi må gå til innkjøp av en slik...[:)]

Men skreller dere druene når dere har dette oppi???? Hehe, sikkert veldig dumt spørsmål, men jeg aner ikke.. 

ORIGINAL: Lillevakre

Jeg bruker den bare til det han har fått på glass,som jeg vet han liker og tåler. Så her går det i pære,kokt gulrot,blomkål og brokkoli foreløpig [:)]

Har hørt at banan gjør nettet brunt, at det ikke er så lett å få det rent igjen etterpå, men har ikke prøvd selv.

HAr brukt mest banan her, og det er jo helt umulig å få nette skikkelig reint igjen [:-] 

Vi har også brukt mest banan, men har skikkelig problem med å få det helt rent. Men den er genial ja [:)]

Banan, advokado og mango bruker vi å ha i. Genial, men har en tendens til å lukte litt fisk av det nettet syntes jeg!

Melon og annanas er også en stor hit i nettet.

Men jeg syns det blir så mye søl med de at jeg bare lar han gnage på biten mens jeg holder på. Så min har bare blitt brukt et par ganger.
Det er et slit å vaske de ja  [8D]

Back
Topp