Den der teen..

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
..som man kan drikke noen uker i forveien for å gjøre klart, var det bringebær te eller bringebær-blad te? Litt teit å drikke feil te[8D]

Bringebærblad-te[:D] Skulle visstnok hjelpe med lakrisrot- te også[;)] Føler med deg at du er drittlei. Er det selv, men nå kjennes det ut som det skjer noe her snart hvis den ikke bare lurer meg igjen[:@]Har sittet med vonde kynnere siden rundt 9- tiden imorges og de blir ikke akkurat bedre må jeg si[:'(] Sender mld til Linni om det skulle skje noe[:D] Ser at det har kommet ut ei oppdatert liste med sladrevenner, men jeg er ikke der[:(] Jeg er sladrevennen til careen og Linni er min[:)]

Kan du ha en backup også? Siden Linni skal føde på mandag.. Skal føre deg på lista! [:D][:D]

sex også kan fremskyve fødselen,, ( det må gå for dere da[:D] )

Stakar deg nå må du vær rimelig sliten i kroppen. Har de sakkt noe om hvor lenge du kan gå sånn???
Tenker litt på at du ikke blir forsliten nå alvore trer inn for fult.
Har du smakt noen av de teene???
Jeg liker kun gul te med masssssssssseeeeee sukker i er veldig kresen på smaker.

ORIGINAL: lindaen

Kan du ha en backup også? Siden Linni skal føde på mandag.. Skal føre deg på lista! [:D][:D]

jeg kan spør om min kan legge de inn for henne og. At jeg sender meldigen videre [;)]

Bringebærblad-te er faktisk veldig godt[:D] De sa at jeg kunne gå sånn leeeenge siden jeg var flergangsfødende[:'(] Tærer på kreftene, men jeg har ikke akkurat noe valg[:@] Skal du settes igang vanlig på mandag el blir det KS? Har lest begge deler på forkjellige steder her inne[8|]

Jeg skal settes i gang på vanlig måte men har keisersnitte invilga hvis jeg vil ha det. Men prøver først den som er mest naturlig [;)]
Men det blir ikke noe hvis jeg ikke er moden nok for da kan jeg ligge så veldig lenge.
Hvor kjøper man sånnen te da??

Får kjøpt den på vanlig helsekostforretning[:)] Da håper jeg det ordner seg med vanlig fødsel for deg[;)] Hvis det skulle skje noe her mens du er borte skal jeg prøve å få meg en back-up på sladrelista[;)]

Jeg kan sende meldigen videre til min hvis du vil det.
Jeg har toveli6

Fikk faktisk en PM av henne dagen etter at jeg fikk deg hvor hun sa at hun kunne være min[;)] Jeg kan sende henne en PM tilbake og si at jeg trenger en til bare sånn i tilfelle[;)]

Kjære deg som er så lei. En god klem til deg. I kjærringråd boka mi står det at bringebærbladkapsler er enda mer effektive enn teen. Men du må ikke begynne på de før 3 uker før termin i tilfelle ungen blir prematur. Du kjøper de på helsekost. 162 kr for en boks med 100 kapsler. Har begynt på dem selv også.

Back
Topp