Den der smokken...

veromommy

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Har endelig funnet en smokk lille tar, men hun mister den hele tiden.
Hun viser tydelig at hun vil sutte mer på den, men klarer liksom ikke alltid å beholde den i munn.

Andre med samme problem??
Må jo gå hundre ganger å putte den inn!
 
Har endelig funnet en smokk lille tar, men hun mister den hele tiden.
Hun viser tydelig at hun vil sutte mer på den, men klarer liksom ikke alltid å beholde den i munn.

Andre med samme problem??
Må jo gå hundre ganger å putte den inn!
Var det samme med storesøster, vi kjøpte en størrelse større så klarte hun å holde på den:)
 
Har endelig funnet en smokk lille tar, men hun mister den hele tiden.
Hun viser tydelig at hun vil sutte mer på den, men klarer liksom ikke alltid å beholde den i munn.

Andre med samme problem??
Må jo gå hundre ganger å putte den inn!
Ja samme her! Hun tar brillesmokken med flat tut. Men ja mister den hele tiden. Tror nok puppen er bedre smokk og at hun spytter den ut pga ikke kommer noe ut av den. Mamma er beste smokken ja!
 
Akkurat samme problemet her! Og vi ser jo at han trenger det sårt for å roe seg ned, sutter og styrer på alt.. Smokken bare flyr ut så vi har mer eller mindre gitt det opp :eek: Til svigermors store skrekk, for "tar han ikke smokken finner han tommelen!" Bah...
 
Fikk beskjed på apoteket at det gjerne kunne ta litt tid for dem å lære seg å holde på sutten, så vi gir ikke opp enda:) her viser hun også tydelig at en sutt ville hjulpet henne å finne roen selv.
 
Junior vil kun ha MAM smokk, men han vil kun ha den nå han skal sove for natten...:sleep002 på dagtid er han blitt flink til å bruke tommelen...til foreldrenes store frustrasjon! men så lenge han er fornøyd, er det greit :happy119
 
Får vel bare være litt tålmodig å løpe frem og tilbake. Får litt trening i det minste da ;) Hihihi..
 
Akkurat samme problemet her! Og vi ser jo at han trenger det sårt for å roe seg ned, sutter og styrer på alt.. Smokken bare flyr ut så vi har mer eller mindre gitt det opp :eek: Til svigermors store skrekk, for "tar han ikke smokken finner han tommelen!" Bah...
Vår eldste tok aldri smokk...og heller aldri tommelen! Ta den du, svigermor!!! Mohaha! ;)
 
Har endelig funnet en smokk lille tar, men hun mister den hele tiden.
Hun viser tydelig at hun vil sutte mer på den, men klarer liksom ikke alltid å beholde den i munn.

Andre med samme problem??
Må jo gå hundre ganger å putte den inn!
Hvilken type er det hun tar? :) Er på jakt etter en selv.
 
Hvor har du kjøpt denne? Finner den kun på Rudo og der koster smokken 35 og så skal de ha 160 i porto!?!?

Ja er på Rudo jeg har kjøpt den.
Si ifra, så kan jeg jo kjøpe å sende til deg. :)
 
Ja er ca 30 min unna. Skal den veien på mandag da jeg skal til legen. Kan kjøpe med en til deg da. Skal ha en selv også :)
 
Kan jeg få se bilde av smokken? Jeg sliter med å finne en smokk M vil ta :)
 
Ja er ca 30 min unna. Skal den veien på mandag da jeg skal til legen. Kan kjøpe med en til deg da. Skal ha en selv også :)

Jeg kan ikke annet enn å takke :) Kjempesnilt ♡ Sender deg adresse på melding.
 
Back
Topp