Den der renselsen...

spirelire

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
På sykehuset sa de at man får en større blødning ca dag 10-12, for da løsner sårskorpen til der morkaka satt.

Men er det sånn at alle gjør det?
For jeg har ikke merket noe som helst til mer blødning de dagene, og nå er det jo over 3 uker siden[:-]

Jeg merka heller ingenting, og det er 4 uker siden jeg fødte... [:)]

Så bra, da er det sikkert normalt, kanskje ikke alle begynner å blø så himla mye da[:)]
Men den skorpa da, bare fordufter den? hehe...

ORIGINAL: LisasVerden

Jeg blødde en del første dagen etter fødselen... så bare litt i 3 dager...etter det har jeg ikke blødd en dråpe (bortsett fra litt fra stingene og da bare de første dagene det og... så tror ikke det er et ust...har vert på sjekk hos gyn. også og det så bra ut inni der (innvendig ul). Fødte altså for 1 nd og en uke siden... ikke noe blødning etter det...en tror jammen meg at jeg får mensen nå straks...kjennes slik ut....

Ok, da er jeg sikkert heeelt normal!
Huff, mensen etter en måned... æsj.. Synes nå vi har hatt nok lidelser, blod og gørr for litt lenger enn det[:'(][8D]

Jeg har også hørt det, men sist gang fikk ikke jeg noe større blødning...
Jeg blødde litt i ca. 14 dager, men veldig lite så var det over...
Og da fikk jeg ikke mensen igjen før vesla var rundt 7 mnd, det var digg det[8D]
håper det blir sånn nå også[:)]

ORIGINAL: aprilbarn

aner ikke, men dytter og føyer til et spørsmål: hvor lenge varer denne blødning nr 2? Blir ikke akkurat noe bedre i stingene av å blø så mye! [&:]

dytte på den der....e så lei av blod......men sist fikk jeg mensenmed en gang da.....men ting kommer i rykk og napp....vil slutt å blød[:@][:@] uvandt 9 måna i lykke så tebake te derre

Back
Topp