Gitte__
Forumet er livet
ORIGINAL: Shauri
ORIGINAL: GitteLen
Slapp av! Han trenger tydligvis nærhet!!! Plukk han opp og kos!
Vil ikke snuppa mi sove, nei da plukker jeg ho opp og koser[;)] Så prøver jeg igjen senere...
Dyns ærlig talt mange stresser seg ihjel med å få en mønsterunge som sovner 19 og sover til 08[8D]
Jeg er ikke opptatt av å få en mønsterunge - jeg vil bare at han skal lære seg å sovne selv og ikke være avhengig av meg/pupp - ville ikke tro at det var så mye å håpe på. Er også forskjell på hva jeg håper på og hva som er forventet. Om jeg alltid skulle tatt Alexander opp og kost med han når han ikke vil sove - vel da hadde jeg ikke gjort noe annet, for han vil aldri sove... Han er rett og slett like nysgjerrig som mamma'en sin og har ikke lyst til å gå glipp av noe.
Om han sover 2 timer eller 4 timer bryr jeg meg ærlig talt ikke om - jeg bryr meg kun om at han ikke skal gråte hver gang han oppdager at han er trøtt - for han vil ikke sovne. Kjenner jeg blir litt emosjonell i svaret mitt her og må anstrenge meg litt for å ikke bli krass. Lettere sagt enn gjort å slappe av når man har en baby som gråter fordi han er trøtt og ikke vil sovne - og det hjelper ikke uansett hva man gjør. Jeg løfter han opp og koser han, men når jeg legger han ned så gråter han... javel, skal jeg bære han i flere timer og håpe på at han sovner før ryggen min knekker sammen??
Usj, nei jeg må gå ut av denne tråden før jeg blir for emosjonell kjenner jeg.
PS - han sov fra 22.21 til 7.30 i dag!
Har ofte bært rundt på skrikende trøtt unge. Lar ho sovne på fanget da.. Lar ho ikke ligge å skrike[;)]
Kanskje han trenger mye nærhet, han er kanskje utrygg i senga si siden han gråter da..