Den der kvamen..?

Linn2010

Flørter med forumet
Har vore uggen siden uke 5 og slete litt med å få i meg mat. Men det har sånn settt gått bra og formen blir altid bedre utover dagen. Men når eg var 13uker på vei ble formen min veldig dårlig..! Fra då og til nå har eg brekkt meg hver dag..!? Eg trodde man skulle bi bedre med ukene? Idag spydde eg faktisk om mårningen!
Noen som vet hvorfor eg skulle bli så dårlig NÅ? hehe

Er ikke alle som blir helt bra etter uke 12 :( får håpe at det ikke varer så lenge.. krysser fingrene for deg...

spyr fortsatt jeg altså, er snart 17 uker... såeeee.....

Jeg kasta opp seineste i dag.... Venter bare på uke 15 jeg, da jeg ble bedre sist! Men jeg er dårligere nå enn sist da, det er litt skummelt [&:]

*krysser fingre for kvalmen bort FORT*

jeg kaster opp morgen og kveld da jeg skulle ha veslemor gikk jeg slik i 6mnd virker som det blir slik denne gangen og[:@][:o][&o]

ikke alle som blir greie i formen etter uke 12. noen holder på til de er nærmere 20 uker og andre enda lenger. Eneste jeg kan trøste med er at når nurket kommer så har du glemt alt sammen ;)

Håper kvalmen gir seg snart med deg.

Jeg fikk også forverring når jeg var mellom 10 og 11 uker, med meg ble den igrunn helt borte på dagen jeg bikka 16 uker.

Blir jeg skikkelig sliten kommer den tilbake merker jeg.

Back
Topp