Den der kvalmen...

snart3gull2015

Glad i forumet
Aprillykke 2016
...vil ikke slippe taket! Etter ei uke uten oppkast trodde jeg at jeg var ferdig. Men niks, i helga har jeg vært kvalm hele dagene og kastet opp jevnt og trutt. Er så lei nå!:( 13+6 i dag, det må da snart ta slutt? Hvordan er formen deres?

Så kjedelig med oppkast! :( Formen er ikke helt på topp her heller, men den har bedret seg litt siste uka. Merker at jeg har fått litt mer energi og er litt mindre kvalm. Nå er det endelig mulig å bevege seg litt ut av huset igjen. Er nå 15+1 :)

Her ble det mye bedre rundt 14 uker. Håper det roer seg snart for deg. Ikke noe kjekt å ha det sånn! Jeg spyr fortsatt om morgenen av og til, men er ikke kvalm døgnet rundt slik som tidligere.

Her forsvant kvalmen helt etter hvert. Husker ikke nøyaktig når, men tror det var rundt uke 13-14. Jeg blir veldig kveldstrøtt og plaget med litt svimmelhet, ellers har jeg det ganske fint.

Jeg tror du kommer til å bli bra igjen snart og det er sååå deilig. Husk ikke å bli engstelig når alle symptomene blekner ( hvis du ikke kjenner liv enda).

Her går jeg og kjenner på at småen kiler meg fra innsiden. Kjenner det ikke regelmessig enda, men nå og da. Utrolig koselig.

God bedring så lenge. Hold ut, så går det nok snart over.

Heldigvis sluppet den biten denne gangen, men husker jo hvor fælt det var.... håper det gir seg snart for deg :-)

Straks uke 18, og spyr fortsatt. Yeah ✌️

15+6, kvalme som kommer og går, men slipper heldigvis å måtte spise/spy 3 ganger på nattestid. Så litt bedring der...

Jeg fatter ikke hvordan dere holder ut! Jeg har vært veldig heldig og sluppet unna den kvalmen, men på søndag ble jeg matforgiftet og er på 3 dager med ekstrem kvalme. Får ikke i meg noe mat, kaster opp så fort jeg forsøker å spise noe. At dere holder ut i så mange uker er beundringsverdig!

Back
Topp