Den der energien.....

Hannemoren

Flørter med forumet
Juligull2021
Har en ganske hektisk hverdag og det har vært noe kvar helg siste perioden! Før jeg visste jeg var gravid tok jeg på meg å holde babyshower for en venninne og har hatt 18 damer på besøk i dag.... Veldig vellykket, MEN jeg sliter virkelig med å holde energien oppe en vanlig arbeidsdag så i dag er jeg totalt skutt....
Håper virkelig det går seg til... Flere som sliter med dette og vil det gå over for dere som har erfaring?? :cat:

Jeg var slik de første 3 mnd sist også. Er det nå også. Det gikk heldigvis over etter 3/4 mnd :)

Null energi, hardt å jobbe hele dagen og så komme hjem til en vilter ettåring :) var tungt sist og værre nå, men lillegutt er søt da :) er vel bare å slappe av når man kan. Gikk over ved 12-15 uker sist. Bare å innse at disse mnd ikke blir de mest aktive :)

Null energi, hardt å jobbe hele dagen og så komme hjem til en vilter ettåring :) var tungt sist og værre nå, men lillegutt er søt da :) er vel bare å slappe av når man kan. Gikk over ved 12-15 uker sist. Bare å innse at disse mnd ikke blir de mest aktive :)
ja det vil jeg tro, du får utnytte maks de stundene du kan slappe av.
Jeg har innsett at de ikke blir det mest aktive mnd, jeg bare gleder meg til det slipper å bli en kamp for å komme seg igjennom dagen :) :) Jeg tenkte kvalmen skulle bli det verste men den håndterer jeg veldig fint så lenge jeg klarer å ikke bli for sulten! Energien er faktisk litt verre.... synes jeg:sleep011

Det er likt her også. Har mest lyst til å ligge på sofaen hele dagen;) var slik i begge de to forrige svangerskapene, men blir heldigvis bedre etter 3-4 mnd:)

Er også så utrolig trøtt. Har sovet hele natta og akkurat sovet formidagsstrekk på sofaen en time og kl 15 har æ seinvakt til 22:00 blir hardt.

Forrige gang var jeg helt utslitt fra uke 6 til 12. Da endte dessverre svangerskapet, men uten noen tegn på at formen kom til å bli særlig bedre med det første.

Jeg merker det også godt at energien ikke er som den pleier. Spesielt humøret mitt. :/ Går litt utover folk på jobben Men de tror sikkert det er PMS ..

Jeg merker det også godt at energien ikke er som den pleier. Spesielt humøret mitt. :/ Går litt utover folk på jobben Men de tror sikkert det er PMS ..
Jeg tar meg selv i å være litt gneldrete, jeg blir mye fortere irritert nå enn før. Jeg som igrunn er ganske tålmodig og sånn, så biter jeg ganske kjapt hode av den som er litt irriterende.... Uff, heldigvis god på å si unnskyld også! Skylder på for mye arbeidsoppgaver og stress, men skjønner jo det er andre ting som ligger bak :p

Back
Topp