Den der Bianco Footwear reklamen

• Trådstarter Trådstarter FrkOtilie
  • Opprettet Opprettet
ORIGINAL: AnnaFrost

Kanskje det er jeg som har dårlig humor, men den er utrolig morsom! Litt satire må man tåle.
er ikke bare du isåfall - syns den er kuuuul[:D] ler like mye hver gang og har såååå lyst på nye sko å drite i finanskrise å slikt![8D]

For dere som ikke har skjønt den så er den for alle som er lei av å høre på finanskrisen titt og ofte i nyhetene.
Reklamen oppfordrer til å drite i de vanskelige tidene, og kjøpe sko uansett [:D]

Hihi.. jaja.. Joda.. Nei vet ikke helt hva jeg skal syns jeg gitt. Dum, men samtidig litt morsom for ei som ikke har sovet noe særlig i natt [8D]

ORIGINAL: snowball

For dere som ikke har skjønt den så er den for alle som er lei av å høre på finanskrisen titt og ofte i nyhetene.
Reklamen oppfordrer til å drite i de vanskelige tidene, og kjøpe sko uansett [:D]

Er med på den hihi[8D]

Uff... Jeg grøsser bare jeg ser for meg det liket i den reklamen. Ser jo ut som at hu har bodd i en hule eller vært dæv i 200 år...[:'(]
Bytter kanal når den kommer. har heldigvis bedre humor enn det der ass.. Stusselig reklame.

Jeg syntes det er synd de har kastet bort så avsindige mengder penger på en flopp av en reklame! Den er så gruson, og hun dama er så stygg!

Grusom.
Fungerer MOT sin hensikt for min del, boikotter hele Bianco med den heslige reklamen..

ORIGINAL: [Otilie] i ammetåka

ORIGINAL: snowball

Er med på den hihi[8D]

Konseptet er bra, men det forsvinner helt i den grusomt irriterende grimasen... Det tar vekk forkuset og det artige poenget.

Skjønner ikke helt hva alt oppstyret er for jeg altså, så jævlig var den vel ikke?[8|]
De som ikke takler den bør se mer på tv3, ikke sett den reklamen en eneste gang på tv enda jeg[;)]

ORIGINAL: babybaby09

Drittreklame!

SIGN! [:@]

Jeg syns det er mange andre reklamer som er mye mer irriterende enn denne.

Kjekt å se nye reklamer av og til. Det verste er de reklamene som går igjen og igjen og igjen til evige tider.

[:D] Det er jo damer som er sånn. Drit i finanskrisa og kjøp sko! [8D] Det er sånne som havner på Luksusfellen... [8D]

ORIGINAL: Kriswizz

[:D] Det er jo damer som er sånn. Drit i finanskrisa og kjøp sko! [8D] Det er sånne som havner på Luksusfellen... [8D]

fikk fram litt hva jeg syns om den reklamen...og det er ikke nødvendigvis at jeg syns den er morsom da jeg syns det er av de dummeste reklamene jeg har sett... Men poenget er jo bra![:)]

den funka på meg, nå fikk jeg lyst til å stikke innom bianco. nye sko hver uke uuuuu .. 

Back
Topp