Den coop dressen

Cathee

Gift med forumet
Hva er det som gjør den så mye bedre enn reima å de flere tusen dresser som finnes?? Det er ikke pga prisen den er ´best i test´?
Jeg lurer på hva som kan gjør en så billig dress, så bra. For de må bruke ordentlig materiale på den for at den skal være kjempe bra, å hvordan kan de selge den så billig da?

ORIGINAL: svimsen

finnes flere dresser som ligger på rundt 500 kr da.

koster nok ikke 1000 kr og lage en reima dress heller, er mye man betaler for og ha reima merket på,
akkurat som man betaler for og ha mange andre dyre merker .

nå som det finnes flere store slike kjedebutikker, har di også mulighet til og drive forskning og utvikle gode nye produkter,
er ikke bare reima feks som klarer det.

er sikkert flere grunner til det også, men dette var vel noen

Ja, reima tenker jeg spesielt på. For de kan jo ikke være så mye mere dyr å lage enn coop sine.. Men, man betaler vel for merket ja.. Men, jeg lurer på om reima hadde vært på første plass visst den hadde vært like billig f.eks..

ORIGINAL: Piffi Allkrydda

Tror ikke det nødvendigvis er materialet de bruker i Reima-dressene som gjør de så vanvittig dyre. De kan å prise seg opp, ja! [;)][:D] 
Vi har en dress fra Skogstad som guttungen har i barnehagen, også kjøpte vi dressen fra Coop for å ha den hjemme, men nå har jeg jaggu funnet ut at han skal få ha Coop-dressen i barnehagen i stedet. Den har bl.a. mye høyere vannsøyle enn Skogstad sin dress! [:-] Og det er noen hundrelapper i forskjell der... Så dyrt er ikke nødvendigvis best, nei.

Det er jo kjempe bra at det finnes bra dresser til en gangske billig penge da! [:)] For mange er jo så dyre, å det blir jo en hel formue å handle til vinter visst man kansje har 2 barn som skal ha alt.. Men, man hører bestandig at det dyreste er det beste fordi det er laget av det å det osv.. Jeg skal kjøpe den dressen, så jeg lurte bare på om dere andre visste noe mere om den [:)]

ORIGINAL: Cathee

finnes flere dresser som ligger på rundt 500 kr da.

koster nok ikke 1000 kr og lage en reima dress heller, er mye man betaler for og ha reima merket på,
akkurat som man betaler for og ha mange andre dyre merker .

nå som det finnes flere store slike kjedebutikker, har di også mulighet til og drive forskning og utvikle gode nye produkter,
er ikke bare reima feks som klarer det.

er sikkert flere grunner til det også, men dette var vel noen

Ja, reima tenker jeg spesielt på. For de kan jo ikke være så mye mere dyr å lage enn coop sine.. Men, man betaler vel for merket ja.. Men, jeg lurer på om reima hadde vært på første plass visst den hadde vært like billig f.eks..

prisne var jo ikke med i testen, så tror ikke det ville ha endret plassene noe spsesielt,

men synes nå ikke det var store forskjjellen på di derssene som var best i test da, bare et og to poeng som skilte di!

men har ikke finlest den da[:D]

Ååh, det var de ikke nei.. Ser mange tester i blader osv der de også tar med prisen i beregningen.. Det syns jeg ikke har noe med selve kvaliteten på klærne å gjøre. Så det er jo bra [:)]

Gidder dere som har kjøpt coop dressen legge ut bilder av den??? Hadde vært kjempefint[:)][:)] Guttefarge helst[:)]

Trodde prisen var en del av det som gjorde av coop sin vant og ikke reima.. (siden der sto kommentar om at den var 3 ganger så dyr [8|]) For ellers forstod jeg det som at de var så godt som like gode begge.

Forøvrig kan jeg si at jeg enda selv opp med å velge reima av den enkle grunn at passformen var bedre for min gutt. Coop sin var god den og altså, men der var sånne små detaljer som gjorde at jeg syntes reima var bedre.

Forresten så har babyshop 20% tilbud på alle klær frem til lørdag, og dvs. at noen av reima tec dressene koster bare 879,-, og da er det jo ikke såå verst [:)]

ORIGINAL: Caprice

ORIGINAL: CecilieT

Trodde prisen var en del av det som gjorde av coop sin vant og ikke reima.. (siden der sto kommentar om at den var 3 ganger så dyr [8|]) For ellers forstod jeg det som at de var så godt som like gode begge.

Forøvrig kan jeg si at jeg enda selv opp med å velge reima av den enkle grunn at passformen var bedre for min gutt. Coop sin var god den og altså, men der var sånne små detaljer som gjorde at jeg syntes reima var bedre.

Forresten så har babyshop 20% tilbud på alle klær frem til lørdag, og dvs. at noen av reima tec dressene koster bare 879,-, og da er det jo ikke såå verst [:)]

finner kun regntøy[8|] ingen dresser..........
er veldig fornøyd med reima tech men vurderer å kjøpe coop sin i år bare for å prøve. blir eventuelt over nyttår siden guttungen enda passer dressen sin[:)]

Stikk innom en babyshop om du har en i nærheten [;)] Var der selv igår, kjøpte masse som ikke sto i det tilbudsbladet, en easygrow pose til 1499,- mm. Og ei venninne kjøpte en reimatec til 879,- [:)] 

Om du ikke kan stikke innom selv, kanskje du kjenner noen som kan gjøre det for deg?

Min mor kjøpte den coop dressen til jenten min. men jeg synnes den var så tykk i forhold til reima sin,så jeg har kjøpt en reima brukt fra finn.no idag. Skal levere tilbake coopen sin å få igjen pengene.

Dressen er nok helt sikkert like god som reima sin,men reima sin er tynnere,og er vel mer bevegelses vennlig[:)]

man ser jo ganske lett at reima er dyrere å lage da[8D] hehe
dressen er myyye penere enn coop sin.
flotte farger, fine detaljer og ingen billigløsniner.
matrialet er trynnere.
det vil si dyrere.
eller så hadde alle brukt det tynneste.
siden det varmer/isolerer like bra.
coop sin må være tykkere for å være like varm.
altså billigere matriale.
rema har også pute i rompa opp til strl 92 eller 98(tror det er 92)

ORIGINAL: *Bertine`s mamma*

Vi hadde 2 Coop-dresser ifjor. Da var snuppa 2 år.. Hun hadde absolutt ingen problemer med å bevege seg i den. Vi går for den i år også, rett og slett fordi vi kan kjøpe 3 dresser for prisen av en Reima-dress.. Og årets dress virker faktisk enda mykere i det ytterste stoffet..
Dessuten så er den mer slitesterk, det er ihvertfall min erfaring med alle Reima-dressene barna har i bhg..[:)] Vi hadde ei jente på avd som hadde Coop-dressen ifjor, hun var aldri kald eller våt, men det var flere av barna med Reima-dress.. Aktivitetsnivået var veldig likt..

Bilde som viser at snuppa ikke har problemer med å bevege seg i dressen og snøen..

Hvor får jeg kjøpt årets coop friends dress? Mener de bare har fjorårets tilsalgs enda jeg? Ihvertfall de fargene de brukte i fjor..

Selger de på OBS[:)]

syns årets coopdress er kjempefin, til gutt er den ensfarget i mørk blå/marine. hadde coop som hjemmedress i fjor, og skal ha den i år også. har troll i bhg pga den har avtagbart for, så det er en vår/høstdress også. og veldig smart dersom han skulle bli våt(noe han ikke hittil har blitt i den, da den også kan brukes i regn), men feks gjennom armen. da tørker ytterdelen fort, og foret bare bytter man.

Men er ikke mørkeblå/ marine og vinrød fjorårets farger på coop dressen?

coop dressene er tykkere i stoffet en reima sine, ergo stivere, MEN mere slitesterke....

ellers er de vel ganske like tror jeg....

Back
Topp