Den beste vognposen?

BølleBella

Elsker forumet
Noen som har en formening om hva som er den ultimate vognposen?
Jeg sitter og titter etter ny, men aner ikke hva jeg vil ha..
Til nå har jeg brukt en 30år gammel pose som vi brukte når vi selv var babyer. Veldig god og varm, men får ikke brukt den i sportsdelen [:(]

Ingen? [:(]

Var veldig fornøyd med ticket posen

Har Odenwalder og liker den veldig godt. Brukt i 3 år til 2 barn og like myk og varm[:)]

Men finnes flust av gode poser[;)]

Jeg syns Easygrow er ganske god[:)] Lett, fin, praktisk, lang..

Har egentlig voksi classic, men den ble bare ett stort mas i sportsdelen så den har jeg kun til pulken nå...

Alruto: Skal titte på siden din [:D][:D]

Men er det noen poser som absolutt ikke er bra?

VELDIG fornøy med voksi urban [:D][:D]
å den kom også godt ut i testen av vognposer ifjor [:D]

Voksi Classic[:D]

Vi er veldig frnøyde med vår lammeskinnspose fra Christ Lammfelle. Tula heter den..

Jeg elsker easygrow posen. Har også kjøpt lammeskinnet som hører til og er super fonøyd [:D]

Har Voksi Urban i barnehagen, og de i barnehagen sier den er kjempe god.[:)] I vogna her hjemme så bruker jeg en lammeskinnspose, ett tysk merke, kommer ikke på navnet i farten. Har og en eksclusiv vognpose fra Emmaljunga, men syns den blir litt stiv så syns den fungerer best når det ikke er så kaldt ute.

Voksi classic!!!

ORIGINAL: Lille Emilie

VELDIG fornøyd med voksi urban [:D][:D]
å den kom også godt ut i testen av vognposer ifjor [:D]

Er super fornøyd med Bason sin ull pose! Kjøpt den da snuppa var nyfødt, er ibruk enda. Passer barn opp til 4 år, men lillesøster skal få ta over den til høsten. Er hull som passer til sele i vogn/bilstol, og følger også med ett "innlegg" samt håndtake sånn att den kan brukes som Softbag.
Kan ta ut dynen og vaske den og trekket hver for seg.
Den var dyr men syns den var absolutt verdt penga, for snuppa fryser ikke når hu ligger i den :)

ORIGINAL: Fru Keeet

ORIGINAL: MamaOdie

Jeg syns Easygrow er ganske god[:)] Lett, fin, praktisk, lang..

Har egentlig voksi classic, men den ble bare ett stort mas i sportsdelen så den har jeg kun til pulken nå...

Jeg har bare prøvd Easygrow, men syns det er praktisk at du kan gjøre posen lengre når ungen blir større, og at man kan kjøpe lammeskinn som hører til posen [:)]
Og så syns jeg den er fin! [:D]

Jeg har denne og kan ikke bli mer fornøyd med en vognpose!
Jobber i barnehage, og har fått testet ut mange.
Liker denne best fordi den kan forlenges (men blir ikke alt for lang-slik som mange andre, feks voksi urban).
Den er veldig varm, og puster godt.
Den er sikker, da snorene er skjult i en lomme.

Så er den jo utrolig pen [:)]

Men den easygrow'en, holder unga seg varme i 10 - 15 minusgrader?
Bør man ha èn pose til vår/sommerbruk og en til høst/vinterbruk?

Fra Oktober til mars: Lammepose! Herregud så fantastisk! I fjor brukte vi mye vogn pga jeg ikke hadde bil og da hadde vi 15- hele vinteren nesten.. Helt fantastisk! Den kommer jeg til å bruke til alle barna mine[:)]

Ellers har vi brukt odenwalder posen.. som jeg synes er helt grei.. Blir litt klamt hvis han er varm og svetter..

Back
Topp