Den beste stellevesken?

Sanndrom

Blir kjent med forumet
Hvilken stelleveske er den beste synes dere? Ikke den fineste, men mest praktiske etter deres erfaring?

Jeg har kun hatt en samsonite, som saktens var fin og grei nok i bruk. Men den ble litt klumpete og stor, og jeg er på jakt etter en ny til lillebrøster, som forhåpentligvis snart er på vei ;)

Jujubee allstar :)
Stor og romslig. aldri angra på at eg brykte mye penger på min vertfall :)

Jujube ser veldig bra ut, hvilke norske butikker har den?

Eg fant den kun på nett desverre

du kan foresten få kjøpa min veldig billig om du kan venta noen uker så eg får skaffa ein liten bag (mine e så store at eg har ikke bruk for den så mye lengre)
har svart

Jeg har hatt en Hoppop stelleveske til Minsten og den har vært heeeeelt genial! Med stol og greier, utrolig praktisk på kafé f.eks, der det aldri er ledige barnestoler. Eller som en ekstra høystol borte på besøk eller når dere har besøk. :) Google Hoppop, så finner du den i flere norske nettbutikker i hvert fall.

Pijah skrev:
Jeg har hatt en Hoppop stelleveske til Minsten og den har vært heeeeelt genial! Med stol og greier, utrolig praktisk på kafé f.eks, der det aldri er ledige barnestoler. Eller som en ekstra høystol borte på besøk eller når dere har besøk. :) Google Hoppop, så finner du den i flere norske nettbutikker i hvert fall.

Den så ganske grei ut då
mer enn ein gang eg sko hatt ein stol

Digger SkipHop :-) Har Skiphop studio, den rommer alt av klesskift og barnemat og enda mere til... I tillegg så har jeg en mindre (tror den heter duo eller dash) som jeg bruker når jeg bare trenger å ha med en bleie og mobilen emoticon

Back
Topp