Den beste julebrusen?????

Taranitas øyenstener

Forumet er livet
Dahls julebrus fra Ringnes er min favoritt, får desverre ikke tak i den her i Bergen, men min mor og de skal opp til Trondheim fra i morgen til søndag og hun skal kjøpe med seg noen til meg[:D] 
Jeg bodde 1 år i sør-trøndelag/hedmark og drakk nedfor på den julebrusen når julen nærmet seg, hehe

men av de vi har i Bergen så liker jeg Ringnes sin (den med snøbilde på)

Trio - grumset julebrus[:D][:D]

[:)]Berentsens Julebrus på glassflaske, både den røde og champagnen er best!!![:)]

Denne er definitivt best!!!

Denne, uten tvil[:D]

ORIGINAL: Selina

[:)]Berentsens Julebrus på glassflaske, både den røde og champagnen er best!!![:)]

ORIGINAL: gira

AASS for oss!!!!!!!! [:)]

Grumsete fra Trio.... Uten tvil....!!!!!11

etter 3 år på lillehammer sverger jeg til hamar& lillehammer julebrusen[:)][:)] den e god den[:)]

Nisse noppes julebrus fra mack [:)]

ORIGINAL: *LiLLa*

denne
å den de har i telemark....fader...husker ikke hva den heter så fant ikke bilde...[8D]men den er orange[;)]

arendals, helt klart!! ingen over, ingen ved siden av[:D]

Jeg har ikke smakt så mange forskjellige... men syntes Grans sin er veldig god...!! Og ble utrolig skuffet over coca cola sin...[:'(]

Sign!!!! Holdt på å kjøpe meg sånn i dag jeg[&:]

ORIGINAL: RedElf

AASS for oss!!!!!!!! [:)]

enig[:D] men blir ikke mye av det i år... kun mellom jul og nyttår[:)]

Uten tvil den fra Grans bryggerier! Kjøper på Rema, kjøpte forresten en idag. *tusle ut å hente*

ORIGINAL: *Sandermamma*

Uten tvil den fra Grans bryggerier! Kjøper på Rema, kjøpte forresten en idag. *tusle ut å hente*

Jeg er egentlig imot jul så tidlig.. men jeg så den sniken jeg har til samboer hadde kjøpt en 6-pack med grans i dag han å...!! Så får vi se hvor lenge jeg klarer å holde meg unna...;)

Back
Topp