Den beste flasken!!!!!!!!!

lanoliten

Elsker forumet
Snuppa mi nekter enda å ta flaske...
NEKTER!
Tenker kanskje det er flaske typen som er feil,
(hun vil ikke ha den i munn selv om hun vet det er mm og det er lenge siden hun har spist...)
og siden jeg ikke har så mye peiling på flaske,
tenkte jeg du kunne si hvilken du (ungen) liker best?

Begge mine har brukt Avent [:)]

Ja Avent jeg også bruker...

Har bare brukt Dr.Browns her og det har gått kjempe fint[;)]

MAM..funker supert her[;)]

Mi nekter å ta Avent, det går rett og slett for fort for ho, selv med den første tuten. så her går det i Mam. I begynnelsen brukte vi DrBrowns og Medela sine

virker som hun her tar alt av flasker.. Men min første skulle heller absolutt ikke ha flaske, helt til jeg brukte dr. brown sin vanlige[:D] 

Her kommer det ikke an på flasken men hvem som mater:) jeg får IKKE matet han med flaske. Mens pappa får det til:)

Tommee tippee, og den har funket så bra å delamme med.
Hun har ALDRI vært sugeforvirret, og hun har fått begge deler siden hun ble født!

De er veldig lik selve brystet, tommee tippee flaskene.
Veldig myke, og barnet "melker" på en måte flasken sånn som ved puppen

Mine to eldste brukte Avent sine og det gikk veldig bra. Minsten bruker MAM sine og en Yoomii flaske (den har veldig myk smokk, kanskje det kan hjelpe?) Hørt at Tommy Tippy (litt usikker på skrivemåten) flaskene også skal være veldig myke men ingen erfaring med de da! Håper det går fint med flaske etterhvert!![:)]

Bruker MAM-flaske. Tar den greit. Avent nekter hun å ta..

Vi brukte Medela sine til å begynne med, men plutselig ville hun ikke ta den lenger så da byttet vi til Dr. Brown og den liker hun! Hun ammes egentlig og får bare litt mme på kvelden.

ORIGINAL: Phoebee

MAM..funker supert her[;)]

sign [;)]

Prøvde først med avent flaske, men den vil hun ikke ta. Men hun tar mam flaskene[:D]

Tuuusen takk førr svar alle sammen!!
Får gå til innkjøp av flasker nå, og se hva hun vil ha[:)]
Håper hun vil ta flasken snart, er jo litt mere frihet med den muligheten[;)]

Her tok mini INGEN flasker til å begynne med...[&:] Prøvde alt.. Avent, Dr. Brown, Mam osv.
Men prøvde NUK sine flasker og da gikk det unna skal jeg si deg [:D]
Der er hullet plassert annerledes slik at strålen fra flaska går opp i ganen på babyen istedet for rett bak. Han får flaske hver kveld nå og det er ikke noe problem. [:)] (Nå tar han forresten Avent sine til nød, men NUK er fortsatt favoritten. Betalte 45 kroner for ei flaske så de er ikke så dyre heller. [:D])

Back
Topp