Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Det kan hende du aldri får den heller, ikke alle som får denIngenting enda (30+0), men den kommer kanskje senere på førstegangsfødende?
Ja, var den jeg menteNigera ett eller annet du tenker på??
Fikk den ikke sist. Ikke fått den nå heller. 30+6

Med førstemann gikk jeg helt til uke 37 før magen sprakk og jeg fikk flere strekkmerkerLinea nigra heter den linjen som noen får på magen. Er latinsk for mørk linje
Jeg har ikke merket noe enda, så tenker jeg slipper unna, men jeg har fått to små strekkmerker ved siden av navlen min. De er kanskje 2-3 cm lange, men veldig synlige.. hadde håpet å slippe unna de også, men de betyr jo bare at jeg har bært en baby i magen så det er ikke så negativt like vell![]()

Ja, det er nesten verre å være helt i slutten før det kommer synes jeg, for da slipper du nesten unna.. synes i utgangspunktet ikke det er noe stort problem med strekkmerker, men de er så veldig tydelige med en gang de kommer, også var det dette med sommer og sol nå ogsåMed førstemann gikk jeg helt til uke 37 før magen sprakk og jeg fikk flere strekkmerker
Har ikke fått noen nye med verken forrige eller denne graviditeten, så rart hvordan kroppen er konstruert![]()