Den berømte streken over magen

Julemoms

Elsker forumet
Sensommerbarna 2019
Junilykke 2022
Noen som har fått den?
Her kom den snikende for et par dager siden, og blir tydeligere for hver dag. Vises best fra brystet og ned til navlen :)
 
Ingenting enda (30+0), men den kommer kanskje senere på førstegangsfødende?
 
Fikk med førstemann, på undersiden av navlen, husker ikke når den kom, men var ganske tydelig :rolleyes:
Er 32+ nå og ikke noen antydning :)
 
Nigera ett eller annet du tenker på??

Fikk den ikke sist. Ikke fått den nå heller. 30+6
 
Den er ganske svak, men den er der - både over og under navlen. Har vært der i mange uker, men var så svak at det tok en stund før jeg skjønte at det var den streken. 31+6 nå. :)
 
Linea nigra heter den linjen som noen får på magen. Er latinsk for mørk linje ;)

Jeg har ikke merket noe enda, så tenker jeg slipper unna, men jeg har fått to små strekkmerker ved siden av navlen min. De er kanskje 2-3 cm lange, men veldig synlige.. hadde håpet å slippe unna de også, men de betyr jo bare at jeg har bært en baby i magen så det er ikke så negativt like vell :happy:
 
Linea nigra heter den linjen som noen får på magen. Er latinsk for mørk linje ;)

Jeg har ikke merket noe enda, så tenker jeg slipper unna, men jeg har fått to små strekkmerker ved siden av navlen min. De er kanskje 2-3 cm lange, men veldig synlige.. hadde håpet å slippe unna de også, men de betyr jo bare at jeg har bært en baby i magen så det er ikke så negativt like vell :happy:
Med førstemann gikk jeg helt til uke 37 før magen sprakk og jeg fikk flere strekkmerker :facepalm:
Har ikke fått noen nye med verken forrige eller denne graviditeten, huden ble sikkert strekt godt nok første gangen :cool01
 
Med førstemann gikk jeg helt til uke 37 før magen sprakk og jeg fikk flere strekkmerker :facepalm:
Har ikke fått noen nye med verken forrige eller denne graviditeten, så rart hvordan kroppen er konstruert :)
Ja, det er nesten verre å være helt i slutten før det kommer synes jeg, for da slipper du nesten unna.. synes i utgangspunktet ikke det er noe stort problem med strekkmerker, men de er så veldig tydelige med en gang de kommer, også var det dette med sommer og sol nå også :p tenker at siden jeg ikke har fått det tidligere så har jeg hatt nok hud til å utvides såpass mye også, så det blir sikkert litt flere om magen har nådd bristepunktet allerede nå :bored:
 
Fikk antydninger til den linjen under navlen allerede i uke 13-14. Den har blitt litt tydeligere, og kan også skimte noe over navlen nå. Spent på hvordan den blir helt på slutten. :bored:
 
Back
Topp