Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan ser den ut? Jeg ser for meg alt fra en prikk på størrelse med et knappehull til en propp som man putter i vasken "rødme"Sylvanas skrev:
MittAndre <3 skrev:
Hvordan ser den ut? Jeg ser for meg alt fra en prikk på størrelse med et knappehull til en propp som man putter i vasken "rødme"Sylvanas skrev:
Jeg har bare opplevd det én gang (sist jeg var gravid) og jeg aner ikke om den ser forskjellig ut fra person til person, svangerskap til svangerskap, men min var vel på størrelse med en drue kanskje ;) Og jeg måtte liksom presse den ut. Satt på do og tisset og kjente at det var "noe" der som ville ut, presset litt og plopp så kom den, hehehehe! ;) Litt slimete og litt blodig.
Hvordan går det nå? Skjedd noe mer?MittAndre <3>3> skrev:
Slimproppen min gikk for 15 dager siden, og det har ikke skjedd noe her enda. bare hatt litt maserier.. 38+1 her og de 2 andre fødslene mine skjedde ca 2 uker før termin. Bare å vente i spenning :)) Masse lykke til :Dmamma til 2 snart 3 skrev: