Den berømte slimproppen...

Moni81

Flørter med forumet
Har nå gått hos meg, krysser fingrer for at d betyr d samme som sist svangerskap, fødsel innen 4 dager:) Håpe, håpe, håpe:)

Hvordan ser den ut? Jeg ser for meg alt fra en prikk på størrelse med et knappehull til en propp som man putter i vasken "rødme"

Så spennende!!! Hos meg gikk slimproppen et døgn før gutten var ute sist gang så jeg også har stor tro på at det betyr snar fødsel! Masse lykke til!!!

Sylvanas skrev:
Hvordan ser den ut? Jeg ser for meg alt fra en prikk på størrelse med et knappehull til en propp som man putter i vasken "rødme"

Jeg har bare opplevd det én gang (sist jeg var gravid) og jeg aner ikke om den ser forskjellig ut fra person til person, svangerskap til svangerskap, men min var vel på størrelse med en drue kanskje ;) Og jeg måtte liksom presse den ut. Satt på do og tisset og kjente at det var "noe" der som ville ut, presset litt og plopp så kom den, hehehehe! ;) Litt slimete og litt blodig.

MittAndre <3 skrev:

Sylvanas skrev:

Jeg har bare opplevd det én gang (sist jeg var gravid) og jeg aner ikke om den ser forskjellig ut fra person til person, svangerskap til svangerskap, men min var vel på størrelse med en drue kanskje ;) Og jeg måtte liksom presse den ut. Satt på do og tisset og kjente at det var "noe" der som ville ut, presset litt og plopp så kom den, hehehehe! ;) Litt slimete og litt blodig.

Hmmm, da burde jeg i alle fall merke den da. Så bra! Er så motivert for å føde nå, har overbevist meg selv om at det går bra så da er det like greit å bare føde nå når jeg enda tror på det ^^

Lykke til Moni81

*krysserkrysserkrysser* 

masse fødestøv sendes *********************************************************************************************************************************************************************************************************

Kjempespennende! Da er det stor sannsynlighet for at det skjer noe snart ja, min gikk 2 dager før fødsel sist

Fødestøv tas i mot med stooor takk:) Dette er kjempespennende!!:) Kan nesten ikke vente til å møte lillegull i magen! <3>

Sylvanas skrev:

Akurat som proppen i vasken ja, hihi :D Neida, min har vært lik begge gangene... En gelatinaktig klump, uten blod, ikke så stor som en drue kanskje, eller kanskje en litt liten drue:)

Spennende!! Ved mine to forrige fødsler gikk den på sykehuset en stund etter at riene hadde satt inn for fullt. Mener å huske at den var litt større enn en drue, uansett det var hvertfall ikke til å ta feil av :-)

Oi så spennede da, krysser det som krysses kan for at det går som forrige gang! :-)

spennende!
nå begynner det å skje ting i maigruppen!!
lykke til :)

Tror det var den som gikk hos meg i dag tidlig også, slim+blod. mener det var det som kom sist gang fødselen startet her. Eller vannet gikk halvtime senere og riene etter det igjen. Fra slimproppen gikk til ungen var ute så tok det ca 6 timer. Menneh, ser ikke ut som det skjer noe mer her nå foreløpig.

Så spennende! Masse lykke til :D

Hvordan går det nå? Skjedd noe mer?

ÅÅÅÅ såååå spennende :):) masse fødestøv sendes til deg :):)

MittAndre <3> skrev:
Hvordan går det nå? Skjedd noe mer?

Igenting enda, stille og rolig. Sambo sa akurat at i morgen er en fin dag for fødsel for da hadde han en kjedelig dag på jobben som han kunne klare seg uten, sååå hvis lillegull i magen hører på pappaen så skjer det i natt elr i morgen, hihi:) Lov å håpe:)

Slimproppen min gikk for 15 dager siden, og det har ikke skjedd noe her enda. bare hatt litt maserier.. 38+1 her og de 2 andre fødslene mine skjedde ca 2 uker før termin. Bare å vente i spenning :)) Masse lykke til :D

mamma til 2 snart 3 skrev:
Slimproppen min gikk for 15 dager siden, og det har ikke skjedd noe her enda. bare hatt litt maserier.. 38+1 her og de 2 andre fødslene mine skjedde ca 2 uker før termin. Bare å vente i spenning :)) Masse lykke til :D

Ååå, 15 dager?! Håper virkelig d skjer før d! Mn man vet jo alldri.. Masse lykke til, til deg også:)

Back
Topp