Den berømte slimproppen!??

Enhjørning!

Gift med forumet
Juliknøttene 2022
Hvor stor er den egentlig??
Og kan den gå litt etter litt??

Ikke laggt merke til noe med de andre,men på mandag for en uke siden kom det
noe tykkt geleaktig hvit/gjennomsiktig slim og i går kom det igjen 2ganger..
Kan det være den tro?

Den har jeg aldri sett, men mange opplever å få en kraftig økning av utflod. Så jeg vil nok tro at det er det...

Siden det er så tidlig, og du ikke er mer enn 34 uker på vei, vil det nok dannes ny propp ganske snart.
Det er enda mange uker til termin[:)]
Hos meg var det kjempe tykt, med litt blodstriper i.

På meg så det ut som jeg hadde snyta meg i papiret og at jeg da hadde bihulebetennelse. Skikkelig slimete grønngugge.

Første gang var det en "slimKlump", ca 3x5 cm i toalettet når etter noen timer med uregelmessige rier, andre gang så jeg den aldri..Og med nr 3 kom det først litt blod og slim etter stripping. Og en dag etter det igjen kom det plutselig masse slim med noe blod i, gikk ikke lang tid før riene kom, og lillesnuppa var født 2,5 timer etter første rie [:)]

Men som de sier ; slimproppen kan gå litt etter litt, og den kan også gå tidlig uten at det gjør noe!

Så den på nr 1 (mener det var den, kan ikke skjønne hva annet), da kom den i do rett etter at riene startet. Var en klump med hvitt/grått slim som hang sammen, og med litt blod i [8D] Så den aldri på nr 2, men det var i hvertfall helt annerleds å se den i do enn når det bare var mye utflod.

Æ kjente nåkka mellom beinan (inni hufsa altså) så æ gikk på do og da for det en ganske stor gjennomstiktig klump ut, så æ regna med at det va slimproppen... Så kom det litt dagen etter.. 3. eller 4. dagen kom det en enda større del ut, og da fikk æ mildt sagt litt sjokk over kor mye slim og kor stor den må ha vært:P

Jeg har trodd at slimproppen har gått mange ganger, men det var jo da bare deler av den. For når jeg nå fødte mitt 3. barn, så gikk vannet hjemme, med slimproppen, å den var svææær. Så det var lliksom ikke tvil. 

med nr 1 så var det nesten som en gele klump av gjennomsiktig slim. ca 1-2 cm i diameter å litt tjukkelse på.. så regner med der kom hele griene på en gang. gutten kom seinere på dagen.
nr 2: så kom jo det litt å litt slim hele tiden. dagen før snuppa ble født syns ej det var litt mer å tjukkere, å på morningen så kom det sopass at ej måtte bruke bind, bare rant nesten, var ganske tjukt med. føden var litt småskeptisk til at det kunne være vannet, selv om verken ej eller de trodde det sånn veldig mye, så kunne det være. men nei, det var nok slimproppen som var på tur ut litt etter litt. snuppa ble født den kvellen/natta.

ikke google mucus plug og se på images [X(]

Back
Topp