Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
.. når kommer den? Jeg ligger slakt 24/7 og kaster opp, leppene mine har sprukket og er såre, har kviser i hele trynet plutselig, huden min er knusk tørr, jeg har mistet all brunfarge ser ut som et spøkelse, og jeg er pløsete og vannete i kroppen. Hm. Jeg er 8+4. Er det noen her som har fått gravidglødrn jeg har hørt så mange rykter om? Hehehe
Hadde faktisk en så ok dag her for to dager siden at jeg orket å ta et fotbad og lakke neglene, og vet dere, det føles helt AMAZING! tror jeg brukte energi for en uke da, ligger langflat enda
Åh, det hørtes fantastisk ut! Kanskje jeg skal samle krefter til noe sånt i kveld.
Her begynner kvisene å komme. Har ventet på det, for fikk kviser og fett hår sist også.
Meen, er jo ikke godt å si om det skyldes graviditetshormoner, eller dårlig kosthold samtidig som jeg stort sett hopper over alle hudpleierutiner og sovner med sminke på etter jobb... [emoji38]
Må være noe sånt ja. Var ikke mye glød å snakke om her heller når jeg var gravid xDVel, jeg fikk høre det fra to hold her forrige uke. Jeg lurer på om gløden finnes i øynene på de som ser på oss med kjærlighet. Ikke mye glød å spore i speilet hjemme i alle fall.