Den AWSOME!!! Laaaange tråååden vår!!!

ORIGINAL: MammaSN

ORIGINAL: funnybunny85

hørte snakk om kattenett...hva er kattenett ????

(regner med d er noe anna enn myggnett...hehe)


http://www.alexi.no/kattenett-til-vogn-universal.html


hva er forskjellen på sånnet nett og vanlig myggnett??
er dette stivere på en måte??
 
Ellinor sover kun sånne 20 mins lurer i dag-hater å ha syke barn!
 
nå var jeg i siiiiget...rydda, vaske klær og tørka støv...
så skulle jeg bare innom får å se litt her,
nå er d vanskelig å begynne igjen..


men lurer på om jeg skal ut i "furtebua" og hente tripp-trapp stolen,
og vaske over den.
spent på om ho passer oppi der =) hååååper d =)
 
lagt D igjen, må ha en dupp før vi skal hente i barnehagen. Må si det er ett ork å komme seg i barnehagen enkelte dager!! Sitter for godt fast i sofaen :)
 
ORIGINAL: toffen

lagt D igjen, må ha en dupp før vi skal hente i barnehagen. Må si det er ett ork å komme seg i barnehagen enkelte dager!! Sitter for godt fast i sofaen :)


Det er det, jeg hater å dra med meg Ellinor ut for å hente i BHG. Gleder meg noe sykt til de begynner i BHG her vi bor, da blir det lettere!
 
ORIGINAL: *Minibønna*

ORIGINAL: toffen

lagt D igjen, må ha en dupp før vi skal hente i barnehagen. Må si det er ett ork å komme seg i barnehagen enkelte dager!! Sitter for godt fast i sofaen :)


Det er det, jeg hater å dra med meg Ellinor ut for å hente i BHG. Gleder meg noe sykt til de begynner i BHG her vi bor, da blir det lettere!


Må kjøre 5 min, dessverre. Går jo alltid greit når jeg først kommer meg ut døren, men det er ett tiltak.
Heldigvis har sambo sommertid på jobben fra midten av mai, så da kan han hente på vei hjem, gleder meg
 
Deilig...

Ja, super tiltak, og inn og ut av bilen, så sovner Ellinor, og våkner jo SELVSAGT hver gang jeg tar henen ut og inn-stress.no!
 
ORIGINAL: *Minibønna*

Deilig...

Ja, super tiltak, og inn og ut av bilen, så sovner Ellinor, og våkner jo SELVSAGT hver gang jeg tar henen ut og inn-stress.no!


ser stadig vekk foreldre som lar minsten sitte igjen i bilen mens de er inne og henter. skjønner ikke det jeg. Ja, det frister, men det gjør jeg ikke altså!
 
ORIGINAL: toffen

ORIGINAL: *Minibønna*

Deilig...

Ja, super tiltak, og inn og ut av bilen, så sovner Ellinor, og våkner jo SELVSAGT hver gang jeg tar henen ut og inn-stress.no!


ser stadig vekk foreldre som lar minsten sitte igjen i bilen mens de er inne og henter. skjønner ikke det jeg. Ja, det frister, men det gjør jeg ikke altså!


Har gjort det en gang faktisk, det HØLJA ned, Ellinor var sovnet, så da løp vi inn, lempet han inn døren, de ansatte kledde av han, så ut ogjen, jeg var borte 30 sekunder[8D]
 
ORIGINAL: *Minibønna*

ORIGINAL: toffen

ORIGINAL: *Minibønna*

Deilig...

Ja, super tiltak, og inn og ut av bilen, så sovner Ellinor, og våkner jo SELVSAGT hver gang jeg tar henen ut og inn-stress.no!


ser stadig vekk foreldre som lar minsten sitte igjen i bilen mens de er inne og henter. skjønner ikke det jeg. Ja, det frister, men det gjør jeg ikke altså!


Har gjort det en gang faktisk, det HØLJA ned, Ellinor var sovnet, så da løp vi inn, lempet han inn døren, de ansatte kledde av han, så ut ogjen, jeg var borte 30 sekunder[8D]


Ja, da går det jo. Parkeringsplassen her er helt på andre siden av inngangen, og tror ikke de ansatte hadde likt at jeg kastet han inn.hehe. Men en gang fikk jeg de til å kle han og følge han til porten, da skulle vi rett på legevakten med Didrik. Veldig glad for at de gjorde det
 
Den ungen tar liv av meg i dag, Frk.Sove ti min av gangen... syke barn-føkk it!
 
ORIGINAL: funnybunny85

ORIGINAL: MammaSN

ORIGINAL: funnybunny85

hørte snakk om kattenett...hva er kattenett ????

(regner med d er noe anna enn myggnett...hehe)


http://www.alexi.no/kattenett-til-vogn-universal.html


hva er forskjellen på sånnet nett og vanlig myggnett??
er dette stivere på en måte??


snakka med hun som jobber på babybutikken.
det er sterkere enn myggnett og skal hindre kattene å komme ned i vogna,
men man må ha mygg nett i tillegg[:)]
 
Her er vinnerene i paradise 2011. Ikke les lengre hvis du ikke vil vite det . Ps jeg bryr meg overhodet ikke over paradise selvv om jeg legger dette ut :)

Hentet fra twitter:

SverreGolden Jeg røper vinnerene av Paradise Hotel 2011: *og * i finalen, der * slipper kulen!! Gold-rush!


[:D][:D][:D]
 
ORIGINAL: MammaSN

Her er vinnerene i paradise 2011. Ikke les lengre hvis du ikke vil vite det . Ps jeg bryr meg overhodet ikke over paradise selvv om jeg legger dette ut :)

Hentet fra twitter:

SverreGolden Jeg røper vinnerene av Paradise Hotel 2011: *og * i finalen, der * slipper kulen!! Gold-rush!


[:D][:D][:D]


Kæm?
 
38,9 i temp på mini[&o][:o]
 
ORIGINAL: *Minibønna*

ORIGINAL: MammaSN

Her er vinnerene i paradise 2011. Ikke les lengre hvis du ikke vil vite det . Ps jeg bryr meg overhodet ikke over paradise selvv om jeg legger dette ut :)

Hentet fra twitter:

SverreGolden Jeg røper vinnerene av Paradise Hotel 2011: *og * i finalen, der * slipper kulen!! Gold-rush!


[:D][:D][:D]


Kæm?


niklas og madelen!
 
Fader så trøtt jeg er i kveld da. Skal prøve å holde ut til etter senkveld
 
ORIGINAL: MammaSN

Heihei[:)]



hei hei :)
 
Back
Topp