Den AWSOME!!! Laaaange tråååden vår!!!

hmm lurer på hvor lenge vi må vente før
frøkna som er gravid igjen står frem [:D]

*speeeeent*
 
ORIGINAL: funnybunny85

hmm lurer på hvor lenge vi må vente før
frøkna som er gravid igjen står frem [:D]

*speeeeent*


ååh tenkte på det samme[:D][:D]
 
Kjøre podemn i BHG. sees
 
ORIGINAL: frøken Andersen*

Tilde skal hilse på "kjæresten" sin for første gang i dag [:)]
Han er akkurat 1 uke gammel.. Ååh, lille babyen! Blir rart å se hvor stor Tilde har blitt [;)]


Hihi, så koooselig da [:D]
Og våre er jo store i forhold
 
ELli tar en hvil, tror hun brygger på noe, mistenker halsvondt-BLÆÆÆÆÆÆ! har en veldig pipete og stakkarslig stemme[:(]
 
ORIGINAL: *Minibønna*

ELli tar en hvil, tror hun brygger på noe, mistenker halsvondt-BLÆÆÆÆÆÆ! har en veldig pipete og stakkarslig stemme[:(]


huff, håper hun slipper unna.
 
så trøtt og sliten. Avlyst planene, skulle vært på babytreff i bygda, men orker ikke, vi blir hjemme!
 
vært i barnehagen med storebror, nå sover lillebror. Håper han sover ihvertfall 20 min til.....hehe
 
ORIGINAL: toffen

ORIGINAL: *Minibønna*

ELli tar en hvil, tror hun brygger på noe, mistenker halsvondt-BLÆÆÆÆÆÆ! har en veldig pipete og stakkarslig stemme[:(]


huff, håper hun slipper unna.


Håper jeg og, skal ned å levere urinprøve på henne etterpå, den der posen er MYE lettere å feste på gutter altså, 2 mislykka forsøk, får vi det ikke til nå, så må jeg jaggu meg ut å kjøpe flere poser

*trøstespiser sjokolade*
 
ORIGINAL: Rosa Mirabella

så trøtt og sliten. Avlyst planene, skulle vært på babytreff i bygda, men orker ikke, vi blir hjemme!


Slitsom natt hos deg og?
 
Da sover Didrik igjen. Håper han tar en LANG lur denne gangen
 
Jada, såååe, stikker å henter storebror, han spyr vist*jihaa*
 
Flinka mi ! ! ! ! som rulle alle veie nå =)

har bare klart fra rygg til mage før, men nå klarr jo jammen meg andre veien også [:D]
 
og sånn btw ! !

d var DRIIIITMORO å se lille bebisen på UL idag [:D]
vi fikk se over 30min, for en student skulle øve seg [:D]

kjempemorro !
nå gleder jeg meg til neste gang, og d er MIN mage di ser inni [:D]
 
ORIGINAL: *Minibønna*

Jada, såååe, stikker å henter storebror, han spyr vist*jihaa*



Jada, bare kom med det. Dere har jo ikke nok. Godt det skjer i dag siden Odd kommer.
Føler med deg!!!
 
klar for sengen. Påskefrokost i barnehagen i morgen tidlig, 8.30...................zzzzzzzzz altfor tidlig for meg. Skal rekke og kle begge ungene og meg selv jo [8D]
Vanskelig nok å rekke barnehagen kl 10 syns jeg. hehe
 
ORIGINAL: toffen

klar for sengen. Påskefrokost i barnehagen i morgen tidlig, 8.30...................zzzzzzzzz altfor tidlig for meg. Skal rekke og kle begge ungene og meg selv jo [8D]
Vanskelig nok å rekke barnehagen kl 10 syns jeg. hehe


kjempe kos med påskefrokost i bhg da[:D]
kose dere[:D][:D]
 
Back
Topp