Den AWSOME!!! Laaaange tråååden vår!!!

[8|][8|]

Hadde så lyst på noe godt så nå står det sjokolademousse og kjøler seg ned i kjøleskapet og så står en belgisk vaffeldeig og hever på benken, snart klar til og stekes.

Gleder meg. veldig spent på belgiske vafler som jeg ALDRI har lagd før eller smakt utenom på kafeer og sånt..

åhh :) Det hørtes godt ut :D

hallo[:D]

her sitter jeg å pumper[8D]
gigantisk spreng, steinhardt, må pumpe før jeg kan sove.

har kost meg i kveld!!

Men det gikk så altfor fort?!

Da er stuen ryddet, og jeg har tørket støv. Måtte skure spisebordet etter at William har malt og laget potetavtrykk. Ble mer maling på bordet enn på papiret [8D]

Nå fikk sambo oppdraget med å rydde kjøkkenet, jeg hater kjøkkenet vårt så orker ikke rydde utpå der

idag kjøpte vi:
3ull bodyer, en ullgenser, en ullstrømpebukse, 4 par ullsokker, en ull-heldress ( sånn bomull-ull)
+ en reima lue og 3 par votter til under 1000lappen

ORIGINAL: MammaSN

idag kjøpte vi:
3ull bodyer, en ullgenser, en ullstrømpebukse, 4 par ullsokker, en ull-heldress ( sånn bomull-ull)
+ en reima lue og 3 par votter til under 1000lappen

Wow, det må kalles kupp!

skal se en episode med private practis.. så skal jeg sooooove

ORIGINAL: Rosa Mirabella

hallo[:D]

her sitter jeg å pumper[8D]
gigantisk spreng, steinhardt, må pumpe før jeg kan sove.

hehe! Dakar!! Ikke noe godt med spreng :D

ORIGINAL: Rosa Mirabella

har kost meg i kveld!!

Men det gikk så altfor fort?!

Vi koste oss vi også :D

Gleder meg til Oslooooooo :D

må vel bidra til ny side her snart

Stille her i kveld og. Kan dere ikke lære dere at når jeg har bv kveld så må dere være her???

bøøøø[:-]

skal eller skal ikke dra over gulvene før jeg legger meg??

Hmmm...i kveld har jeg vasket 3 maskiner med klær, og brettet sammen to stapp fulle stativ, vasket opp flaskene (begynner å bli lei det gitt), stekt opp kjøttdeig( får middagsgjester i morgen) og har ryddet på kjøkkenet!!

Back
Topp