Den andre siden......

Har forstått det så jah.............

Hvis vi skriver : ROMPEMOONGOAPE der inne.... og så googler det etterpå, så får man jo se om det kommer opp[8D]

ORIGINAL: Vand

Hvis vi skriver : ROMPEMOONGOAPE der inne.... og så googler det etterpå, så får man jo se om det kommer opp[8D]

hehehe, tenkte mer på om det var andre enn oss som fikk "tillatelse" liksom?

at hvis noen sendte at de ville inn, så fikk de "konto" der ....uten helt å vite hvem de er....

ORIGINAL: *solstråle i august*

ORIGINAL: Vand

hehehe, tenkte mer på om det var andre enn oss som fikk "tillatelse" liksom?

at hvis noen sendte at de ville inn, så fikk de "konto" der ....uten helt å vite hvem de er....

Det er i utgpkt slik men så plutselig en dag var det en profil der inne som ingen kjente til.... vet ikke hvordan det kom til - om vedkommende ble godkjent uten et krav om presentere seg. Vedkommende skrev jo aldri noe der og ble slettet til slutt.

Ja, ikke vet jeg........... Men det kommer iallefall ingenting opp på google nå.... så sånn sett er det ett lukket forum...

ORIGINAL: *solstråle i august*

åååja... det jeg frykta... hehe..

Men den hendelsen vakte opp omtal der inne så jeg er ganske sikker på at de som kan godkjenne folk inn der blir mer forsiktig fremover[:)]

Så har du alltid pm knappen hvis du har noe på hjertet som du ikke vil at skal spres. Ulempen er kanskje at du da ikke får like variert respons, men tilbudet står[:)]

Back
Topp